niedziela, 30 czerwca 2019

Albus Dumbledore

Mam zaszczyt poinformować, że zawitała do mnie wybitna postać - profesor Albus Persiwal Wulfryk Brian Dumbledore, zdobywca Orderu Merlina pierwszej klasy, Najwyższa Szycha Międzynarodowej Konfederacji Czarodziejów, Naczelny Mag Wizengamotu.


Żeby się wczuć w klimat tego spotkania posłuchajmy: EXO - Oasis

   

Witajcie w nowym roku szkolnym w Hogwarcie! Zanim rozpoczniemy nasz bankiet, chciałbym wam powiedzieć kilka słów. A oto one: Głupol! Mazgaj! Śmieć! Obsuw! Dziękuję wam!
— Albus Dumbledore rozpoczynając ucztę w Wielkiej Sali


Szaleniec czy Geniusz? A może po trosze z obu?








Bo widzisz, Harry, to nasze wyboru ukazują, kim naprawdę jesteśmy, o wiele bardziej niż nasze zdolności
— Albus Dumbledore



Ależ oczywiście to dzieje się w twojej głowie, Harry, tylko skąd, u licha, wniosek, że wobec tego nie dzieje się to naprawdę?
— Albus Dumbledore


16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Od nowego roku czekał na ujawnienie swojej obecności :D

      Usuń
  2. Dumbledore prezentuje się dostojnie jak na profesora przystało. :)
    Szkoda tylko, że ma brodę z plastiku. Choć pewnie ciężko byłoby zrobić ją z czegoś włosopodobnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie ubolewam nad tą brodą, gdyby nie ona to byłaby doskonała lalka. A tak to nawet hamuje mu możliwości ruchu głową. Na szczęście mam dwóch Dumbledorów, może spróbuję jednemu skrócić tą brodę ;D Bo widziałam, że nie da się jej odczepić bez szwanku, pozostaje wgłębienie na pół twarzy.

      Usuń
    2. w necie widziałam Pana B. z podciętą brodą,
      co nawet fajnie wyglądało - przywiodło mi na
      myśl O'Connera - i to sprawiło że i ja myślę
      o zaproszeniu owego gentelmena do się :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie wyszła im ta postać. Waham się jeszcze czy nie dobrać mu McGonagall do pary ;)

      Usuń
  4. gratuluję tak ciekawego lalka!!!
    Pani profesor również fajowa,
    i jak świetnie ujęta mimika!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie obie lalki mają swój urok i nawet po zdjęciu czarodziejskich szat mogą się wcielić w ciekawe postacie.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dzięki, na razie tylko w oficjalnych sztacah wyjściowych pozował :)

      Usuń
  6. Jest wspaniały! I ja bym chciała przygarnąć jakąś postać z tej serii. Zależy mi na Hermionie, ale marzy mi się cała seria... Mało realne, ale kto mi zabroni marzyć...

    OdpowiedzUsuń
  7. Profesorek ma styl :) Świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Geniuszy od szaleńców oddziela zazwyczaj tylko bardzo wąska granica ;). Świetny lalek i rzeczywiście, gdyby miał "włochatą" brodę, byłby idealny w każdym calu, ale i tak prezentuje się bardzo dostojnie. Trzymam kciuki za zdobycie dla niego towarzystwa :)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam recenzje Dumbledore'a na youtube, bo już jakiś czas temu zwrócił moją uwagę. Pewna youtuberka prezentowała jego artykulację - bez koszuli. Uśmiałam się przy tym, bo wątpię by Dumbledore mógł tak wyglądać mając te 120 lat na karku, no chyba, że to ... magia! Gratuluję nabytku i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ on jest świetny. Naprawdę. :)

    OdpowiedzUsuń