sobota, 16 września 2023

Kwiatowa Claudette

Finałowa kwiatowa kreacja od znakomitego lalkowego projektanta Adama z @hautecouturefordolls, prezentowana przez Claudette (Barbie Holiday 2016).

Barbie Holiday 2016 Claudette fashion Made to move MtM doll


 

"I'm doin' me regardless
And I don't care what you say about it
And it don't matter if you like it or not
I'm having all this fun, so why would I ever stop?"

Barbie Holiday 2016 Claudette fashion Made to move MtM doll

Barbie Holiday 2016 Claudette fashion Made to move MtM doll

Piękna zwiewna kwiatowa suknia na ramiączka, a jako dodatki złota bransoleta z zielonymi diamencikami oraz pierścionek z dużym seledynowym kamieniem. Właśnie te drobne detale projektu Adama są moimi ulubionymi elementami stroju. Pięknie wykonane i idealnie dopasowane do kreacji.

Barbie Holiday 2016 Claudette fashion Made to move MtM doll

Barbie Holiday 2016 Claudette fashion Made to move MtM doll

Barbie Holiday 2016 Claudette fashion Made to move MtM doll

Jakie są Wasze wrażenia, która z kwiatowych kreacji najbardziej przypadła Wam do gustu? 
Która modelka najlepiej wypadła w swojej sesji zdjęciowej?

12 komentarzy:

  1. Przepiękna sukienka i piękna modelka. Wybrać jedną sukienkę u Pana Adama jest bardzo trudne, tyle tam śliczności. Dodam, że bardzo podobają mi się też kolorowe garnitury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, garnitury są też świetne i w super różnorodnych kolorach. Niestety nie mam żadnego, ale mam jeszcze kilka innych kreacji, które chciałabym pokazać przy kolejnych okazjach :)

      Usuń
  2. Przepiękna sukienka, cudownie się układa na modelce, a dodatki same w sobie to już mistrzostwo! Jednak całościowo wygrywa u mnie Citrus Obsession - i modelka i kreacja zrobiły na mnie największe wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Citrus Obsession zrobiła takie wrażenie i serdecznie dziękuję za obserwowanie i wsparcie dla mojego kwiatowego trio :)

      Usuń
  3. Claudette wygląda prześlicznie w takich zwiewnych kreacjach. A kolory przywodzą na myśl wiosnę, choć jesień za pasem. :) Ja też dołączę się do głosów na korzyść Citrus Obsession. Chociaż Claudette depcze jej po piętach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, faktycznie u mnie opóźnienie tematyczne prawie o dwa sezony, ale lepiej później niż wcale :D Na szczęście z kolejnym nadchodzącym wpisem zdążyłam dokładnie w porę, bo to ważna okazja będzie :)

      Usuń
  4. Ta lalka chyba we wszystkim wygląda pięknie... Jako modelka wygrywa u mnie, zaś jako kreacja wygrywa ta od Citrus Obsession 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest faktycznie, Claudette pięknie pozuje. Chciałam wypróbować u niej kwiatowy lekki styl, ale coś czuję, że powinnam jej dobrać mocniejszą, bardziej wyrazistą stylizację. Chyba będą ją czekały kolejne przebieranki :)

      Usuń
  5. Wszystkie lalki i wszystkie kreacje piękne, ale i ja dołączę do zachwytów nad Citrus Obsession. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to zdradzę, że mam drugi egzemplarz Citruski i waham się czy zrobić jej reroot, czy zostawić w pierwotnej fryzurze? :)

      Usuń
  6. Przepiękna suknia. Bardzo pasuje do tej panny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś pokazywałam tą Claudette w wersji bardziej "z pazurem", także cieszę się że tym razem miała okazję wypróbować bardziej zwiewny i delikatny styl :)

      Usuń