sobota, 25 lipca 2020

Girls are back!

Po ostatnim wybuchu testosteronu na blogu, czas na powrót dziewczyn. Nie byle kto, ale wyjątkowe osobistości zawitały do mnie i zebrały się przy okazji letniej działkowej sesji zdjęciowej.
Z największą przyjemnością przedstawiam Wam (kolejno od lewej): Barbie David Bowie, Florence Nightingale Barbie z serii Inspiring Women, Barbie Styled by Chriselle Lim, Barbie Styled by Iris Apfel.

Barbie David Bowie, Florence Nightingale Barbie z serii Inspiring Women, Barbie Styled by Chriselle Lim, Barbie Styled by Iris Apfel

Z okazji tego spotkania niezwykłych postaci kobiecych, posłuchajmy: 


"Ay I know it's been a while
I don't think, we've got the girls out, woo
Oh oh oh oh yeah
Uh you feel that? It feels good right?"

Barbie David Bowie, Florence Nightingale Barbie z serii Inspiring Women, Barbie Styled by Chriselle Lim, Barbie Styled by Iris Apfel

"We gon' break some hearts tonight
We gon' make some noise tonight"

Barbie Styled by Chriselle Lim, tym razem w stylizacji pochodzącej z kolekcji utalentowanej lalkowej projektantki Pani Natalii :)

Barbie Styled by Chriselle Lim

Barbie Styled by Chriselle Lim

Barbie Styled by Chriselle Lim

Florence Nightingale Barbie z serii Inspiring Women

Florence Nightingale Barbie Inspiring Women,

Florence Nightingale Barbie Inspiring Women

Florence Nightingale Barbie Inspiring Women

Barbie David Bowie, bluzka, spodnie i torebka z kolekcji Pani Natalii.

Barbie David Bowie

Barbie David Bowie

Barbie Styled by Iris Apfel, również w stylizacji z kolekcji Pani Natalii.

Barbie Styled by Iris Apfel

Barbie Styled by Iris Apfel

Barbie Styled by Iris Apfel

23 komentarze:

  1. Wspaniała ekipa! Najbardziej spodobała mi się ostatnia panna. Wszystkie wyglądają w nowych ciuszkach znacznie lepiej niż w oryginalnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnia panna to Barbie stylizowana przez Iris Apfel. Wszystkie bidule trafiły do mnie bez ciuchów oryginalnych, dlatego musiały znaleźć swój nowy styl ;)

      Usuń
  2. Piękne dziewczyny, moją faworytką jest ostatnia. Śliczne ciuszki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wow, jestem pozytywnie zaskoczona, że Iris zrobiła na Was dobre wrażenie :)

      Usuń
  3. Ależ Ci się cudne grono zebrało!! Tyle znakomitości! I wszystkie, jak jedna, wyglądają o wiele lepiej, niż w wersjach wyjściowych! Florence, która jakoś zupełnie mnie nie urzekła w swoim pielęgniarskim stroju, u Ciebie jest tak elegancka i subtelna, że właśnie przeklinam w duchu, że jej nie dorwałam, kiedy Empik miał przypływ szczodrości i kosztowała jako-tako... Najbardziej jednak do gustu przypadła mi panna Styled by Chriselle Lim. Chyba zacznę na nią polować...
    Gratulacje!! Ciuszki pani Natalii to oczywiście osobny powód do zachwytów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Florance właśnie przykuła moją uwagę dopiero na zdjęciach ownerskich. W Polsce dość wysokie ceny miała niestety. Lalka stylizowana przez Chriselle Lim to moja faworytka, wiedziałam że muszę ją mieć :) Co najfajniejsze, wszystkie poza Iris miały już artykułowane ciała, więc nie musiałam wymieniać :)

      Usuń
  4. Mam dwie faworytki:Florence Nightingale i Barbie Styled by Chriselle Lim. Ciuszki Pani Natalii jak zawsze obłędne, tym razem zwycięża komplecik na Florence Nightingale. U Ciebie zawsze ...wyskakuje mi gula ;0)Ale tym bardziej kocham tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zapraszam do siebie-bo chyba jeszcze nie byłaś? https://selinkasdolls.blogspot.com/2020/06/przygoda-z-lalkowaniem-przygoda-z.html

      Usuń
    2. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :) Niestety mam straszne zaległości w lalkowym blogowaniu. Komplet u Florence, to akurat składanka: kurteczka Mattela, różowa sukienka szyta zdaje się, że przez Monikę z lalkowej blogosfery. Nawet widziałam, że wciąż ma podobną do sprzedania na allegro.

      Super, że dołączyłaś do lalkowej blogosfery! Będę obserwować :)

      Usuń
  5. Iris i Florence zawróciły mi w głowie
    bez litości już od pewnego czasu -
    ale Twoje pannice cudne WSZYSTKIE!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, cieszę się że się podobają w nowych stylizacjach :)

      Usuń
  6. Na Twoje wpisy zawsze warto czekać, takie piękne zdjęcia robisz i fajne masz pomysły na sesje. Ubranka są genialne!!! Florence bardzo dobrze się prezentuje w uwspółcześnionym wydaniu. Platynowa blondynka z szerokim nosem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rety, aż się wzruszyłam, to bardzo miłe co napisałaś :) Chociaż w tym wypadku nie było żadnego pomysłu na sesję, po prostu ubrałam dziewczyny i mega szybko cykałam fotki w ogrodzie, bo zaraz potem grilla organizowaliśmy i trzeba było stół zastawiać :D

      Usuń
  7. Oszałamiające modelki! Nie wiem, która najpiękniejsza! Cudne wszystkie! Ubrania i stylizacje bajeczne! Podziwiam skrupulatność wykonania i pomysłowość w tworzeniu odzieży dla lalek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale zasługi za odzież dla lalek nie należą do mnie :) Bowie, Iris i Chriselle mają na sobie ubranka wykonane przez niesamowicie utalentowaną lalkową projektantkę - Panią Natalię :)

      Usuń
  8. Cała czwórka bardzo stylowo prezentuje się w nowych strojach, które są świetnie uszyte i podkreślają urodę modelek. Faworytki nie mam, wszystkie panny bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się że się spodobały :)

      Usuń
  9. Cóż za niezwykłe, nietuzinkowe lalki! Tej ostatniej zazdroszczę, marzy mi się ta nadąsana dama. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, uwielbiam właśnie przygarniać takie nietypowe postacie do swojej gromady :)

      Usuń
  10. O rety, tyle cudownych lalek w jednym wpisie! Do tego tak pięknie poubieranych cudownych lalek. Chriselle jest przecudna i powiem Ci, że w stylizacji Pani Natalii jest jej znacznie ładniej niż w jej oryginalnym stroju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kreacje Pani Natalii są piękne i połowa moich wpisów na blogu jest uratowana dzięki nimi ;)

      Usuń
  11. Wszystkie wspaniałe, choć najbardziej podoba mi się strój ostatniej. Aczkolwiek ślinka mi cieknie na punkcie Barbie David Bowie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. David Bowie trafiła mi się fartem, również ogromnie mi się podoba :)
      Dobrze Cię znowu widzieć w blogosferze, pozdrawiam :)

      Usuń