środa, 2 września 2020

Calla Lily

Za oknami już nie widać lata ani słońca, więc czas odgrzebać przyjemne wspomnienia pięknej pogody, ciepła i kwitnących kwiatów. Dziś przedstawię piękną Calla Lily Barbie, która dołączyła do mojej kolekcji tego lata.

Pozdrawiam Sylwię, poprzednią właścicielkę Calli :) I pozdrawiam przemiłą panią Joannę z olx, która mnie dziś zmotywowała do wstawienia tego posta :)

Mattel barbie doll collector Calla Lily

Żegnając lato, posłuchajmy ostatni raz:

 

Mattel barbie doll collector Calla Lily

Mattel barbie doll collector Calla Lily

Mattel barbie doll collector Calla Lily

22 komentarze:

  1. Przepiękna panna w zachwycającej sukni (rzeczywiście wygląda jak kalia :))! Ma też niesamowitą fryzurkę, chyba jeszcze u żadnej Baśki takiej nie widziałam i cudne, krucze włosy. Gratuluję zdobycia takiego rarytasu :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję bardzo :) Zachwycałam się jej piękną buźką na zdjęciach w internecie, ale nigdy nie sądziłam, że mi się trafi.

      Usuń
  2. A mnie jakoś nie skojarzyła się z kwiatem, ale z diwą operową jak Maria Callas. :) Podoba mi się jej facepaint, ale grzywka już mniej, trochę zbyt obfita jak na mój gust. Do lata jakoś nie tęsknię, zdecydowanie wolę jesień z jej kolorami i zapachami. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to mam dla Ciebie złe wiadomości. Mam jeszcze do publikacji kilka zaległych letnich sesji zdjęciowych :) Ale mam nadzieję że gdy nadejdzie złota polska jesień to nadrobię też coś w tym klimacie, ponieważ mam mnóstwo piosenek do polecenia na ten sezon :)

      Usuń
  3. Muszę przyznać, że lalki w ogóle nie kojarzę... a jest niesamowicie piękna! Bardzo lubię ten mold! To wspaniała, dostojna, elegancka kobieta!
    Grzywki u lalek to trudny temat, tu jednak uważam, że fryzurka bardzo dobrze się prezentuje i bardzo pasuje tej pannie! Zwłaszcza kolor!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grzywka odrobinę kontrowersyjna, ale myślę, że właśnie taka futurystyczna fryzura przy eleganckiej kwiatowej sukni, nadaje jej ciekawego charakteru :)

      Usuń
  4. ZJAWISKOWA!!!

    letnich ani żadnych
    zaległych fotosesji
    nam nie żałuj ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawą ma tą grzywkę, pierwszy raz taką widzę :) Ma w sobie coś takiego azjatyckiego :) A suknia cudna, ten kołnierz jak z paryskiej bajki, te koraliki takie urocze :D Bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie ma w sobie coś azjatyckiego, może dlatego tak mnie zauroczyła :)

      Usuń
  6. Trochę odjechali z tą grzywką, ale ponieważ nieczęsto widuję czarnowłose Mackie (żeby nie powiedzieć "wcale"), to i tak mi się podoba :) Gratki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że mimo fryzury Calla się wybroniła :)

      Usuń
  7. Piękną! I suknię ma wspaniałą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) suknia trudna do wyprasowania po praniu. Dobrze byłoby mieć jakieś mini żelazko.

      Usuń
  8. Zjawiskowa panna! Gratuluję tak pięknej ozdoby kolekcji. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała, to prawdziwa dama. Gratuluję takiego kwiatu w Twojej kolekcji!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Mackie a czarnowłose podwójnie ! Ta jest zjawiskowa. Wcale mi grzywka nie przeszkadza, ale to pewnie dlatego, że jestem miłośniczką grzywek :)
    Nie dawaj nam długo czekać na kolejną sesję !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie mam bardzo mało lalek z grzywką, więc cieszę się że Calla mi się trafiła :)

      Usuń
  11. Piękna Kwiatowa Panna na wspomnienie lata :0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, teraz możemy tylko powspominać piękne lato. Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń