niedziela, 14 listopada 2021

Natalia Vodianova

W przedostatni weekend października na Dollstagramie odbył się High Fashion Ball organizowany przez @hautecouturefordolls. Było mi niezmiernie miło, gdyś zostałam wybrana na jednego z ambasadorów balu. Specjalnie na tą okazję wybrałam więc wyjątkową lalkę, której poszukiwałam przez lata, a która dotarła do mnie nie tak dawno temu. Przedstawiam Wam piękną Natalię Vodianovą w kreacji autorstwa Adama z @hautecouturefordolls.

Z góry przepraszam za spam zdjęciowy, ale nie umiałam się oprzeć Natalii, która wdzięcznie pozowała do zdjęć na czerwonym dywanie.

Barbie doll collector Natalia Vodianova

Jako podkład muzyczny polecam Yuri - Illusion 

 

Barbie doll collector Natalia Vodianova

Barbie doll collector Natalia Vodianova

Barbie doll collector Natalia Vodianova

Barbie doll collector Natalia Vodianova

Barbie doll collector Natalia Vodianova

Barbie doll collector Natalia Vodianova

Barbie doll collector Natalia Vodianova

Barbie doll collector Natalia Vodianova

Barbie doll collector Natalia Vodianova

Barbie doll collector Natalia Vodianova

Przed balem trwały gorączkowe przygotowania


Wspaniałą suknię wraz z kolczykiem i inspiracją na stylizację otrzymałam od Adama z wyprzedzeniem.


Jak Waszym zdaniem spisała się Natalia na czerwonym dywanie?

Barbie doll collector Natalia Vodianova

14 komentarzy:

  1. Przepiękna suknia. Twoja dama lalkowa prezentowała się wybitnie na czerwonym dywanie. Wszystko adekwatne do sytuacji i miejsca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za przemiły komentarz i pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Pięknie, cudowna lalka i cały wpis cieszy oko (spragnione Twoich częstszych publikacji na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Masz całkowitą rację, strasznie się rozleniwiłam i zaniedbuję lalkową aktywność. A mam trochę zaległych sesji porobionych, muszę nadrobić z publikowaniem :)

      Usuń
  3. Idealna panna do takiej modowej sesji, widać, że czuje się na czerwonym dywanie jak ryba w wodzie! No, ale to w końcu zawodowa modelka ;). Suknia świetnie komplementuje jej urodę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Najpierw było zaproszenie i suknia, a później znalazłam idealną modelkę na tą okazję. Także wszystko idealnie się zbiegło w czasie :)

      Usuń
  4. Ach przepiękna! Jestem nią oczarowana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Długo jej poszukiwałam i to moja nowa duma w kolekcji.

      Usuń
  5. Natalia, jak to top modelka, umie się zaprezentować. :) A w tej kreacji wygląda zjawiskowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego była idealną kandydatką na ambasadorkę na High Fashion Ball prezentującą kreację z kolekcji Haute Couture for Dolls od Adama :)

      Usuń
  6. Dziewczyna wygląda zjawiskowo i idealnie prezentuje suknię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że Wam również się spodobała :) Ładnie pozowała, ale niestety jesienne oświetlanie już płatało mi figle i obawiałam się czy uda się oddać należycie tą sesję zdjęciową.

      Usuń
  7. To przepiękna panna, bez dwóch zdań! Urodzona modelka i śliczna dziewczyna! Suknia cudowna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu :) Bardzo cieszę się z lalki Natalii, ponieważ bardzo długo jej poszukiwałam.

      Usuń