niedziela, 23 stycznia 2022

Basics Swimsuit Lara

Miałam się wstrzymać z zakupami, ale jak tu się oprzeć gdy tak fantastyczne modelki się trafiają jak Basics 002 Swimsuit Lara? Skusiłam się więc i zaprosiłam ją do swoje kolekcji, Przymierzyła piękny projekt autorstwa Adama z @hautecouturefordolls. Jak Wam się podoba modelka i kreacja?

Barbie Basics Swimsuit Lara doll collector model muse

Piosenka na dziś Taeyeon - You Got Love


"Tell me, want you baby, want you baby (..)
Need you closer, need you closer, if I fall in"

Barbie Basics Swimsuit Lara doll collector model muse

Barbie Basics Swimsuit Lara doll collector model muse

Barbie Basics Swimsuit Lara doll collector model muse

Barbie Basics Swimsuit Lara doll collector model muse

Barbie Basics Swimsuit Lara doll collector model muse

16 komentarzy:

  1. I modelka i kreacja wyglądają genialnie! Niesamowicie podoba mi się głęboki, szmaragdowy kolor materiału, krój rękawów no i niesamowite ozdoby dekoltu i mankietów. Sama Lara ma zdecydowane i bardzo atrakcyjne rysy twarzy - razem tworzą duet idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Zdjęcia niestety nie oddają w pełni pięknego koloru stroju i detali.

      Usuń
  2. Modelka genialna i bardzo pasuje jej ta piękna suknia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To jednoczęściowy kombinezon.

      Usuń
    2. Ooo, faktycznie! Sądziłam, że to stojak tak rozdziela poły sukni, a tu faktycznie kombinezon. To jeszcze lepiej, niż sądziłam! <3

      Usuń
    3. Też mi się ogromnie podoba ten krój :)

      Usuń
  3. Gratuluję! Wprawdzie mold Lara osobiście mnie nie ciągnie i nie mam ani jednej panny o takiej buzi, jednak z przyjemnością oglądam je u innych. Co do sukni to jest w 1000% w moim guście, coś pięknego!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ostatnio pojawiła się ogromna słabość do moldu Lara i przygarniam kolejne :) Piekny strój autorstwa Adama to kombinezon jednoczęściowy :)

      Usuń
  4. Nie jestem fanką tego moldu, ale trzeba przyznać, że laska wie, jak ciuch nosić, żeby wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, nie znam się na stylizowaniu lalek, ale na szczęście potrafię robić zakupy od zdolniejszych projektantów ;)

      Usuń
  5. Bogini! Nie dziwię się, że Mattel wybrał ten mold na twarz dla Alexis z Dynastii! No piękna jest po prostu! A kombinezon jest genialny, bardzo pasuje do modelki 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepiej nie stawiać sobie ograniczeń, bo potem się człowiek tylko stresuje. A po co? Kiedy można cieszyć się nową zdobyczą :P Śliczna. Gratuluję nowej panny w stadzie. Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Powinnam zacząć stosować ograniczenia, ponieważ przestrzeń życiowa nie jest z gumy i zrobiło się bardzo ciasno wśród licznej gromady lalek. Pracuję nad tym :)

      Usuń
  7. Zarówno modelka jak i kreacja wyglądają wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie. Fakt, nowa Lara cieszy oko :)

      Usuń