sobota, 20 października 2018

High Fashion - Olsen Sisters

Siostry Olsen interesują się modą i mają swój unikatowy styl. Nic dziwnego więc, że zainteresowały się najnowszą kolekcją ubranek od świetnej lalkowej projektantki Pani Natalii. Na jesienny spacer wybrały futrzane stylizacje: Ashley w kolorach bieli i szarości, Mary Kate w wyrazistych brązach.




Uwierzycie, że jak kompletna amatorka chciałam wyprostować prostownicą włosy Ashley i spaliłam jej całe pasmo? Tyle lat w lalkowym hobby a wciąż popełniam tak podstawowe błędy :D 
No nic, jak znajdę kiedyś czas to dostanie reroot.

W każdym razie uwielbiam jej stylizację, futrzana kamizelka jest świetna, a dopasowana spódnica z motywem skóry węża i suwakiem przez środek wprost boska. Duża torebka z tego samego materiału stanowi wspaniałe uzupełnienie całego stroju. Jestem pod ogromnym wrażeniem tych materiałów, z pewnością nie było łatwo szyć z nich, a jednak są starannie obrobione, a ubranka idealnie skrojone.


Mary Kate ma brązową kamizelkę z futerkiem od spodu i wywiniętym futrzanym kołnierzem. Bardzo podobają mi się jej szorty z wysokim stanem w pepitkę, uznałam że fajnie będą wyglądać z wysokimi podkolanówkami. Jej duża torba ze złotymi zdobieniami i wisior z sówką dopełniają stroju.









9 komentarzy:

  1. Naprawdę wspaniałe te stroje i torebki! Pomysły i wykonanie z górnej półki! Obie siostry wyglądają bosko! No i te zdjęcia w plenerze - jak dla mnie - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ciuchy, podoba mi się realizm w lalkowym wydaniu. Jestem w szoku, że jest tyle lalek. Powoli zaczynam rozróżniać wszystkie style rodzaje i moldy.

    OdpowiedzUsuń
  3. stylówy przednie
    modelki urocze
    ale to Twe fotki
    wybijają się na
    pierwszy plan ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jednej z moich Olsenek przypaliłam włosy suszarką kiedy ogrzewałam główkę, żeby łatwiej zeszła z ciałka:/ Przepiękne są te stylizacje!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe stroje na jesienne spacery. Dziewczyny wyglądają świetnie, a fotki są po prostu rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdemu się zdarzają takie amatorskie błędy. Na zdjęciach jednak nie widać, by włosom Ashley coś dolegało. Bliźniaczki wyglądają oszałamiająco, jak przystało na prawdziwe celebrytki. Stroje szykowne i wykonane z dbałością o szczegóły.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na szczęście na zdjęciach nic a nic nie widać, że przytrafiła się katastrofa. ;)
    Zdjęcia piękne, a stroje są po prostu rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne stylizacje i bardzo fajne zdjęcia. Myślę, że pełnowymiarowe panny Olsen mogłyby spokojnie w takich wystąpić :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo kreatywna forma pasji! Z pewnością sprawdziłoby się jako nowa kolekcja w zabawkach dla dzieci

    OdpowiedzUsuń