piątek, 11 października 2019

Blondynki

Ostatnio przedstawiłam Wielką Pakę lalek, które do mnie dotarły i mocno zatrzęsły moim lalkowym światem :) Po trudnych decyzjach większość ruszyła dalej w świat, jednak kilka z nich wciąż oczekuje na nowy dom. W trakcie oczekiwania żeby się nie nudzić, panny dorwały się do nowej kolekcji ubranek autorstwa Pani Natalii. Koniecznie musiały przymierzyć nowe zestawy, czemu wcale się nie dziwię, bo projekty są świetne. 





Fantastyczna Blond Czwórka,w składzie (od lewej):
Wet N Wild Barbie,
Western Fun Barbie,
Pearl Beach Skipper
Fashion Friends Mattel




















Jeśli ktoś jest zainteresowany zakupem, zapraszam do moich ofert na OLX.

20 komentarzy:

  1. Nie dziwię się, że dziewczyny dorwały się do tych cudnych ciuszków. Super modelki.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie z ciekawości chciałam sprawdzić jak ciuszki leżą na lalkach ze sztywnymi ciałkami starszego typu. Nie we wszystko się zmieściły ze względu na większy obwód klatki piersiowej albo masywniejsze i gumowe uda, na które trudniej wciągnąć dopasowane spodnie.

      Usuń
  2. Pomysłowe i świetnie wykonane ciuszki.
    A do tego śliczne i dopracowane torebki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Natalia jest absolutnie jedną z najlepszych projektantek lalkowych, cieszę się że udało mi się w tym roku również zamówić ciuszki z nowej kolekcji :)

      Usuń
  3. Blondyny wiedzą, co dobre! Świetne ciuszki, wszystkie zestawiki wyglądają rewelacyjnie (zakochałam się szczególnie w ostatnim)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podzielasz mój entuzjazm do tych ciuszków. A to nie koniec nowej kolekcji, wkrótce pokażę kolejne stylizacje :)

      Usuń
  4. ostatnia pannica
    niczym Violetta V. :)
    ale zauroczyła mnie
    Fashion Friends...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panna Wet N Wild to niczym lwica z burzą złotych włosów :) Fashion Friends to dla mnie nowość, nie wiedziałam że swego czasu Mattel wyprodukował lalki inne niż Barbie.

      Usuń
  5. Panny prezentują się świetnie :) Zazdroszczę gromadki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Panny śliczne. Ubrania w wykonaniu pani Natalii świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam w czym wybierać z nowej kolekcji i starałam się dobrać do każdej postaci coś w jej stylu :)

      Usuń
  7. Sympatyczne dziewczyny i pięknie utrzymane, a do tego piękne stroje. Miło się podziwia takie sesje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mnie również bardzo pozytywnie zaskoczyły te panny na żywo :)

      Usuń
  8. Wspaniałe kreacje, moją ulubioną jest ta, w którą ubrana jest Wet'n Wild. Od dawna podziwiam talent Pani Natalii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, talent Pani Natalii jest coraz powszechniej znany i doceniany. Cieszę się, że mogłam u siebie na blogu zademonstrować stroje jej autorstwa :)

      Usuń