piątek, 18 października 2019

Hollywood Hair

Trafiły do mnie dwie piękne panny Hollywood Hair: Barbie i Teresa, w celu wymiany włosków. A po udanych zabiegach, przymierzyły kolejne stylizacje spod ręki Pani Natalii.

Barbie Teresa Hollywood Hair reroot

Do klasyki gatunku od Mattela polecam posłuchać kultowy girlsband kpopowy:
Girls' Generation (SNSD) - All Night


Na prośbę właścicielki tych dwóch lalek, Barbie miała zachowaną swoją oryginalną grzywkę, wymieniłam jej za to przycięte włosy na dłuższe 25 centrymetrowe. Teresa natomiast miała spore braki w swoich oryginalnych pasmach długich włosów, znalazłam więc dopasowany kolorem odcień sztucznych włosów i uzupełniłam prześwity.

Tak się prezentują panny po rerootach:

Barbie Teresa Hollywood Hair reroot

Barbie Teresa Hollywood Hair reroot

Barbie Hollywood Hair

Barbie Hollywood Hair reroot

Barbie Hollywood Hair reroot

Barbie Hollywood Hair reroot

Barbie Hollywood Hair reroot

Barbie Hollywood Hair reroot

Teresa Hollywood Hair

Barbie Teresa Hollywood Hair reroot

Barbie Teresa Hollywood Hair reroot

Barbie Teresa Hollywood Hair reroot

Barbie Teresa Hollywood Hair reroot

Barbie Teresa Hollywood Hair reroot

Barbie Teresa Hollywood Hair reroot

21 komentarzy:

  1. Doskonała robota. Obie wyglądają zjawiskowo. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To była przyjemność zadbać o włoski tych klasycznych Hollywódzkich piękności :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię serię Hollywood Hair, zwłaszcza Tereskę. To jedna z najpiękniejszych Teres z tamtych czasów. A z nowymi włosami obie dziewczyny nabrały blasku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, byłam zachwycona, że mogłam je gościć u siebie i przyjrzeć się bliżej tym kultowym modelom. Teresa ma fantastyczny kolor włosów i dopasowany do tego makijaż twarzy.

      Usuń
  3. Panny wyglądają rewelacyjnie! Takie włosy to marzenie do stylizacji - świetnie dobrałaś też odcienie, zupełnie nie widać różnicy. Osobna historia to ciuszki, którymi się bezustannie zachwycam. Niedyskretnie zapytam, czy można je gdzieś nabyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę zakupów sztucznych włosów musiałam zrobić zanim trafiłam na najbliższe odcienie :) Jestem ogromną fanką ciuszków od Pani Natalii, znalazłam jej oferty na olx. Nie zawsze są dostępne, nie zawsze Pani Natalia ma czas żeby przyjmować nowe zamówienia. No i trzeba cierpliwie czekać na uszycie.

      Usuń
    2. Dziękuję! Będę zaglądać na olx, bo to prawdziwe cudeńka :)

      Usuń
  4. Obie dziewczyny wyglądają pięknie, zupełnie nie widać, że miały fryzjerskie problemy. No i ciuszki od pani Natalii, są fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że efekt rerootów jest pozytywny i nie rzuca się w oczy :)

      Usuń
  5. Ja też uważam, że wykonałaś kawał fantastycznej roboty! To zjawiskowe dziewczyny i zasługują na tak wspaniały wygląd!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zgadzam się, te kultowe modele zasługują żeby błyszczeć ponadczasowo, dlatego warto je odświeżać i starać się przywrócić im pierwotną świetność :)

      Usuń
  6. Po reroocie obie lale zdecydowanie lepiej się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi, chociaż jest w tym ogromna zasługa ubranek od p.Natalii :)

      Usuń
  7. Świetna robota! Obie gwiazdy prezentują się rewelacyjnie. Fantastycznie dobrałaś kolor włosów dla obu lalek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Musiałam zamówić kilka kolorów zanim trafiłam :D

      Usuń
  8. Elegancko zrobione dziewczyny :) Aż miło popatrzeć jak wrócił im dawny blask :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dobrze, że trafiły do Cię :)))
    fajoska zakotwiczona tapeta!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja podręczna ścianka do zdjęć, mogę zmieniać jej tapety :)

      Usuń