środa, 24 stycznia 2018

Sporty zimowe

Zima w pełni, wreszcie spadł upragniony śnieg, skorzystałam więc z okazji i zabrałam Tris i Four za miasto, aby mogli spróbować swoich sił w sportach zimowych.

P.S - Ogromny wkład w sesję zdjęciową miał mój chrześniak, począwszy od rzeźbiarstwa śnieżnego po okiełznanie zjawiska atmosferycznego jakim jest padający śnieg ;D Bardzo dziękuję J. za pomoc i dzielną asystę :)

Barbie winter sports

Dla nastroju: EXO - On The Snow


Barbie winter sports

Barbie winter sports skiing snowboard

Barbie winter sports skiing snowboard

Barbie winter sports skiing snowboard

Barbie winter sports skiing snowboard

Barbie winter sports skiing snowboard

Pada śnieg, pada śnieg...

Barbie winter sports skiing snowboard

Barbie winter sports skiing snowboard

Barbie winter sports skiing snowboard

Barbie winter sports skiing snowboard

Wygibasy na stoku są mączące, czas na odpoczynek.

Barbie winter sports skiing snowboard

Szkoda nie skorzystać z tak pięknej pogody i puszystego śniegu.

Barbie winter sports skiing snowboard

"Olaf czy to ty?"

Barbie winter sports skiing snowboard

Co zrobić gdy energia rozpiera, a amunicji pod dostatkiem? 
Czas na pojedynek mistrzów. 

Barbie winter sports skiing snowboard

Barbie winter sports skiing snowboard

Barbie winter sports skiing snowboard

13 komentarzy:

  1. fantastyczna sesja! jak żywi modele! Świetne stroje i akcesoria, piękni modele, fajna sceneria. Dobra robota!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniała sportowa impreza!!!
    dla lalek zawsze starczy
    śnieżnego puchu :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna sesja, założę się, że było przy tym duuużo zabawy. :) Ogromnie podobają mi się i sami modele, i ich garderoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, genialne foty! Wyglądają jak żywi.
    Choć z natury nie przepadam za zimą, to widząc takie zdjęcia mam ochotę poszaleć na śniegu. :)
    Podziwiam i ciuszki i świetne ujęcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Great photo session in the snow :-). I admire the outfits! They look very realistic!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sesja, jestem po prostu zachwycona realizmem całości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia !!!! Aż mi się zimno zrobiło !!! :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. No jak żywi!! Super. I te realistyczne gadżety ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow super narty. Moje się nie umywają bo tandetnie różowe i wstyd pokazać:( Świetna sesja- bardzo realistyczna a bałwany jak żywe:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję bardzo wszystkim za odwiedziny na blogu i miłe słowa :) Ta sesja przyniosła świetną zabawę, bardzo się cieszę że również Wam się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tez jestem zachwycona !!! Cudne kompozycje i swietne zdjecia <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie zdjęcia, na których lalki wyglądają, jak żywi ludzie! Tobie się udało ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna sesja. I mnie ten wpis jakoś umknął :-( Nie wiem dlaczego. Wiesz, może to jest kwestia tego, że człowiek jest nieustannie zapracowany, w dodatku są takie okresy w roku (przynajmniej w mojej pracy), które wymagają zwiększonego zaangażowania, wtedy głównie pracuję w pracy i po pracy w domu oraz śpię po 4 godziny, a czas na lalkowanie jest nieosiągalny wtedy. Powoduje to, że i na bloga się nie wchodzi, albo niektóre informacje umykają, bo człowiek patrzy na stronę jednym okiem (drugie już przysypia). Pozdrawiam serdecznie! Super fotki, piekne ciuszki i akcesoria. :-)

    OdpowiedzUsuń