sobota, 20 lutego 2021

Barbie EXTRA AA

Mattel wydał w 2020 roku nową serię lalek: Barbie EXTRA. Według zamierzenia, seria ta prezentuje lalki w wyrazistych, kolorowych stylizacjach, z niebanalnymi fryzurami i licznymi dodatki. Dotarła do mnie jedna z nich, Afroamerykanka w najlepszej moim zdaniem stylizacji. 

Barbie Extra AA

Tak jak wśród lalek seria Extra jest obecnie hitem, tak w jednej z aplikacji hitem jest piosenka, która idealnie pasuje tematycznie do dzisiejszego wpisu:


O ile stylówka panny Extra jest naprawdę fajna i ciekawa, a w przypadku tego modelu poszczególne elementy ubioru mogą znaleźć zastosowanie w lalkowej garderobie, to dodatki są już zdecydowanie przesadzone i nie sądzę żeby którakolwiek inna lalka z nich skorzystała. 

Barbie Extra AA

Główka lalki AA jest wg moich standardów zbyt duża, a jakość makijażu na poziomie lalek playline.
Ciałko posiada artykulację, ale tylko podstawową, nie jest to Made to Move.
I niestety poważna fuszerka Mattela, na nogach lalki odznaczają się linie i widać zmianę faktury tworzywa albo farby.

Barbie Extra AA

Barbie Extra AA

Barbie Extra AA

I całkowicie zbędny jak dla mnie dodatek: plastikowy pies z wmoldowanymi pantoflami i gigantyczną głową, tak że ledwie utrzymuje równowagę stojąc, torebka z minimaciupeńkimi kostkami dla psa i okulary dla psa. 

Barbie Extra AA

Poprzestanę na tej jednej lalce z serii Extra, która już i tak została u mnie zdekompletowana w celu przysłużenia się kolektywowi.
Natomiast sam pomysł od Mattela mi się spodobał i obiecuję, że to nie koniec tematu Extra ;)

15 komentarzy:

  1. Moim skromnym zdaniem to najładniejsza panna z tego "rzutu" Extrasek - mnie także od razu się spodobała. Natomiast zwierzęcy towarzysze w tej serii, są, ehm... średnio trafieni. Świnia podobała mi się jeszcze mniej, ale przynajmniej stała o własnych siłach, czego o psie powiedzieć nie mogę :D.
    Gratuluję zdobycia tej panienki! Bardzo jestem ciekawa, jak będzie wyglądała w Twojej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panna z warkoczykami jeszcze mi się spodobała na zdjęciach promocyjnych, jednak odpuszczę ją sobie. Za tydzień będzie naprawdę Extra wpis, dzisiejszy to ledwie przedsmak ;)

      Usuń
    2. Nie mogę się zatem doczekać kolejnego wpisu! ^_^

      Usuń
    3. Ayu, zapraszam zatem w piątek po 16. Post już zaplanowany do opublikowania :)

      Usuń
  2. Szczerze mówiąc, seria Extra nie działa na mnie jakoś szczególnie zachęcająco. Żadnej panny nie mam i raczej nie wejdę w jej posiadanie. Ciekawa jestem natomiast Twojej stylizacji tej panny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spojler: Tej panny już nie zobaczymy, ale coś innego będzie Extra :)

      Usuń
  3. Chyba ani jedna osoba nie napisała jeszcze, że lalka nie ma żadnych niedoróbek. Strasznie się muszą spieszyć z produkcją :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety to nie tylko w tej serii. Ostatnio zakupy od Mattela to loteria :(

      Usuń
  4. Podobają mi sie ogromnie soczyste kolory tej serii. Nie wiem jeszcze, czy się na którąś skuszę, bo chyba wolę obecnie ciałka MtM, ale w lalkowaniu nauczyłam sie, że nigdy nie mówi się nigdy... Zatem wszystko przede mną. :D Gratuluję panny, jest jedną z piękniejszych moim zdaniem, jeśli nie najpiękniejszą. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! To te barwne kolory przykuwają uwagę i robią wrażenie. Fajnie że tak eksperymentują ze stylizacjami lalek, wciąż jest zabawkowy kolorowo, ale ciekawiej :)

      Usuń
  5. Mattel chyba nie byłby sobą, gdyby czegoś nie zepsuł. Nie ciągnie mnie do tej serii, ale i tak uważam, że ta panna wygląda najlepiej z całej kolekcji. Lubię moldy o zamkniętych ustach i sztuczne futerka. Do kompletu przydałby się jakiś Ken Extra, ale może Mattel sądzi, że panowie BMR to i tak dużo. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorąc pod uwagę jakość to już wolę serię BMR. Również miałam z nią ostatnio poważne problemy, ale jednak jestem zadowolona z większości zakupów. Udało mi się skompletować obie serie, muszę więc pomyśleć nad jakąś wspólną sesją zdjęciową ;)

      Usuń
  6. Też się pokusiłam o tą pannę i mam jeszcze tą Millie z różową kurteczką.Odkryłam za to dwie przydatne rzeczy. Otóż kolor ciałka tej AA Extra to odcień pośredni między murzynką mtm z moldem Kim a murzynką mtm z moldem Christie. Np. dla SIS i fashki 59 Tropi Cutie idealna. Ale okazuje się, że najnowsza mtmka AA (na wózku inwalidzkim )z moldem Skipper ma identyczny co extraska odcień. Taka podpowiedź jakby ktoś był zainteresowany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam Fashionistas 166 na wózku i nie ma identycznego odcienia jak ta Extra AA. Ostatnio właśnie porównywałam kolory ciałek różnych wypustów MtM. Różnią się tonem i z tego względu coraz trudniej dobrać ciałka pod hybrydowanie.

      Usuń
    2. Haha, i Mattelowi chyba wreszcie skończyła się różowa farba do malowania lalkom ust! Z dziką rozkoszą powitałam tą przyjemną czerwień :)))

      Usuń