piątek, 24 października 2014

You know nothing John Smith

" You know nothing John Smith" 

Pewnie część z Was zetknęła się z tym, ośmielę się powiedzieć, już kultowym powiedzeniem zaczerpniętym z Gry o tron. Jednak zauważmy, że nie jest to nic odkrywczego, już inna dzikuska parę lat temu zauważyła, że Johny to nic nie wiedzą. Dokładnie to samo powiedziała Pocahontas do Johna Smitha śpiewając o bajkowych barwach niesionych przez kolorowy wiatr:

Ty masz mnie za głupią dzikuskę 
Lecz choć cały świat zwiedziłeś 
Zjeździłeś wzdłuż i wszerz 
I mądry jesteś tak 
Że aż słów podziwu brak 
Dlaczego powiedz mi tak mało wiesz?
Mało wiesz..........

I dziś właśnie zaprezentuję tę parę. Zdjęcia, światło, wszystko - jest marne nad marnościami, ale nie mam siły już z tym walczyć. Dodałam tandetne efekty wizualne i pokazuję co mam, bo John czeka już od roku na przedstawienie. Partneruje mu Poca Hontas Sun Color.








7 komentarzy:

  1. widziała orła cień? a wpadła wprost w łapska uwodzicielskiego ptasznika!
    takiemu twardzielowi ciężko się oprzeć, niesamowity jest - choć blondas,
    a Poca olśniewa czy milczy czy śpiewa - kocham piosenki w wykonaniu
    Edyty Górniak w tym filmie - fajnie, że tymi efektami trochę w stylu funky
    disco podkręciłaś bajkowość tej sesji, miło się to ogląda, milusio wręcz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Inka, chociaż wiem, że mało w tym treści, głównie te funky efekty widać;)

      Usuń
  2. Już po tytule pomyślałam, że to będzie cytat Pocahontas, bo nie oglądałam "Gry o tron" :-) Śliczna z nich para :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu, chociaż John trochę sztywniacki przy tej artykułowanej Pocahontas ;)

      Usuń
  3. Mam ogromny sentyment do "Pocahontas", to pierwszy film animowany, na którym byłem w kinie, choć moja mama upiera się, że pierwszym był "Król Lew". I te piosenki w wykonaniu Edyty Górniak, ach, od razu przypominam sobie, jak wyglądał wtedy świat :) Jeszcze raz podkreślę, jak bardzo mam ochotę na taką Pocahontas na artykułowanym ciałku. Odcień pasuje idealnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rety, rety, Pocahontas to był też mój pierwszy kinowy film! ;D Sentyment pozostaje <3 Uwielbiałam ją, miałam książki, puzzle, figurki, tylko pięknej lalki mi brakowało. Jak to dobrze dorosnąć i móc spełnić marzenia z dzieciństwa. A wiadomo Pocahontas bez Johna nie może być ;D Poluję jeszcze na Kocoum oraz Nakomę.

      Usuń
    2. ooo, to tak jak ja - i sorry za brutalizm - ale
      wolę sypnąć sakiewką na Nakomę i Kocouma -
      chyba, że byłby jakiś czwórpak w ludzkiej cenie :)

      Usuń