sobota, 23 września 2017

Wonder Woman i Steve Trevor

Dawno nie pisałam i dawno nie kupowałam nic lalkowego. Powracam więc z nowym wpisem i nowym zakupem. Tym razem przybyli do mnie zza wielkiej wody kinowi bohaterowie. W głównych rolach Wonder Woman i Steve Trevor.


Piosenka z filmu "Wonder Woman": Sia - To Be Human ft. Labrinth.


Przybyli w towarzystwie Finnicka Odair'a z "Igrzysk Śmierci"


Jednak skupmy się na naszej wojowniczej parze.





A po godzinach, Mattel zrobił ze Steve'a takiego fashionistę.


Steve i Diana po robocie wskoczyli w codzienne ciuchy. Akurat dotarło nowe zamówienie od danamd, uwielbiam jej ciuszki, więc pozwoliłam im przymierzyć je.


Diana ze swoimi dużymi stopami nie znalazła pasujących butów. No trudno.






A teraz przejdźmy do meritum. 
Otóż Finnick nie znalazł się w tym gronie przypadkiem, miał konkretną misję do wypełnienia. Jednego Finnicka już mam, po co więc był mi drugi?
Tak, dokładnie, został dawcą ciałka dla Steve'a, którego Mattel pokarał masakrycznym ciałkiem z wmoldowanymi spodniami i butami.

No to panowie, wyskakujecie z ciał.


Rachu, ciachu i gotowe :)


Wszyscy zadowoleni? No to świetnie.


20 komentarzy:

  1. niezłe trio!
    WW to Kobieta
    mych marzeń ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo niedobrane trio, ale czego się nie robi żeby zdobyć upragnionego lalkowego faceta, czyli Steve'a po zabiegu :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki, chociaż to tylko taka sesja na szybko przy okazji rozpakowywania :)

      Usuń
  3. Toż to horror zwany inwazją zamieniaczy ciał. 😜
    Ale poważnie, fajne nabytki. W zapinanej sukience WW wygląda znacznie lepiej niż w firmowym ubranku. Tylko butki by jej się przydały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, dzięki, w moim lalkowym zbiorze inwazja zamieniaczy ciał trwa od dawna i dotknęła większość lalek :)

      Usuń
  4. Panowie nie budzą we mnie specjalnych uczuć, ale WW jest cudowna. Ogromnie mi się podoba. A jj nowa sukienka jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, próbowałam jakoś ratować tą Wonderkę, bo moim zdaniem Mattel dość ubogo ją wyposażył.

      Usuń
  5. Fantastyczny duet ! ale żal zdekapitowanego chłopaka :/ pomóż mu żeby nie nosił głowy pod pachą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odwiedziny na blogu Zuri :) Jeszcze nie wiem co z Finnickiem zrobić, więc na razie nie wsadziłam go na żadne ciałko. Jednak na pewno coś mu zorganizuję, bo to taka fajna główka, chociaż niepodobna do swojego filmowego pierwowzoru.

      Usuń
  6. Naprawdę świetna para! Dziewczyna ma bardzo oryginalną urodę a chłopak przystojny jak nie wiem!
    Co zrobisz z drugim, fajnym blondynem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Olu :) Jeszcze nie wiem, całą trójkę kupiłam z nastawieniem na Steve'a i przeszczep ciałka. Szkoda jednak byłoby nie wykorzystać przy okazji potencjału pozostałych postaci.

      Usuń
  7. Wszystko fajnie, pięknie, ale jedna rzecz mnie już teraz bardzo interesuje... Jaki masz na nich plan? Znając Ciebie będzie to coś... niezapomnianego! Nie mogę się doczekać... Ciałko nowe już jest, teraz tylko cała oprawa... ;-) Iiii! Aż mam mrowienie w paluszkach z ekscytacji...!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aya, ogromnie Ci dziękuję za tak miłe słowa, ale nie zasługuję na nie. Kompletnie nie mam żadnego większego planu na nich, przeceniłaś mnie :( Spróbuję jednak pomyśleć nad tym tematem, bo to faktycznie niewykorzystany potencjał. Zmotywowaliście mnie :)

      Usuń
  8. Podzielam miłość do ciuszków od Danamd! Są prześwietne i nie infantylnie dziecięce, jak u pozostałych sprzedawców.
    Szkoda, że aby mieć wymarzonego Kena trzeba drugiego przystojniaka pozbawić głowy. Ile to hajsu zejdzie, żeby złożyć sobie do kupy JEDNĄ fajną zabawkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mattel wiedział co robi, a ja dałam się złapać w te sidła. Co poradzę, że podobają mi się te główki, ale najbardziej podobają mi się na ruchomych ciałkach. Jestem zgubiona ;)

      Usuń
  9. To już wiem kto mnie przebił w licytacji ciuszków.:-P
    Szkoda że mi się nie udało, zdobyć tej sukienki bo bardzo ją chciałem (już nawet miałem pomysł na jesienną stylizacje).:-(
    Jeszcze raz gratuluje nowych lalek!! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, dzięki za wiadomość, byłeś trudnym przeciwnikiem w tej licytacji ;D Danamd wystawiała później podobną sukienkę ale chyba w paski. Znając jednak Twoje wszechstronne zdolności, może udałoby Ci się samemu coś uszyć podobnego? :)

      Usuń
  10. W "normalnych" strojach najbardziej mi się podobają, ta szmizjerka/płaszcz czy co to tam jest Diany zachwyca! Twoja robota?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie umiem tak szyć. To dzieła Danamd, w treści wpisu podałam link do jej aukcji :)

      Usuń