sobota, 1 marca 2014

Shakira

Popełniłam kolejny reroot, tym razem na lalce Shakirze. Według oryginalnej fryzury lalka miała śliczne drobne loczki, do mnie natomiast trafiła ze związanym kołtunem. Zaczęło się rozczesywanie, płukanie, prostowanie, aż w końcu na głowie zostało jej siano w ilości 1/4 tego co wcześniej, z czego ponownie próbowałam sklecić loczki z marnym rezultatem, tak więc reroot był konieczny.
Tym razem znalazłam blond sztuczne włoski w internetowym sklepie - Kreatywny Świat. Troszkę trudniej się je dzieliło na pasma niż nylonowe włosy z My Little Customs, są bardziej szorstkie i mniej elastyczne, ale ogólny efekt jest podobny.




























Apropo Shakiry, polecam jej nową piosenkę - Empire

7 komentarzy:

  1. "Siekiera, siekiera" xD Śliczna z niej lalka, choć zdecydowanie wolę urodę oryginału. Bardzo ładnie się prezentuje w nowych włosach, a co do samych włosów to wyglądają na dosyć dobrą jakość. Nie plączą się same z siebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lulu, oryginalne loczki były urocze, ale niestety nie umiałam ich odtworzyć. Co do włosków, to na razie tylko je wymyłam i rozczesałam, bardzo ładnie się ułożyły i nie plątały przy tym, pasma się rozdzieliły i nie widać rootowania. Lecz od tamtej pory lalka stoi i nie bawiłam się jej włosami, nie wiem jak zniosą większe eksperymenty fryzjerskie.

      Usuń
  2. Piękna lalka i piękne włosy! Dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  3. W loczkach też wyglądała fajnie, ale wiem, jak potrafią denerwować kiepskie włosy... Po reroocie wyładniała!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Shakirę! I jako piosenkarkę i jako lalkę.Jako lalkę nawet bardziej, bo kupiłabym każdą, która mi w ręce wpadnie! ;))
    Świetny reroot! Włosy z "kreatywnego" dają radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po zmianie fryzury - jest taka spokojna i elegancka, jakbyć zmieniła jej charakter!
    Może to tylko moje odczucie? Ale ogólnie bardzo fajna odmiana! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna w dwóch odsłonach, choć ja po prostu kocham loczki!

    OdpowiedzUsuń