niedziela, 4 maja 2014

Dara

Czy ktokolwiek jeszcze pamięta Leę Sianowłosą? Wyszperałam ją ostatnio i natchnęło mnie, że można coś więcej z tej postaci wydobyć. Lea wraz ze zmianą image'u porzuciła swoje pudełkowe imię i od teraz zwie się Dara. Dzisiejszy look prawdopodobnie jest tylko pierwszym etapem metamorfoz, mam dla niej kolejne pomysły, więc pewnie jeszcze do niej wrócę.

Ostrzegam będzie zdjęciowy spam, a zdjęcia niestety w jakości poniżej oczekiwań.


Pokusiłam się o podkoloryzowanie delikatnego makijażu lalki. Nie umiem robić repaintów, nie mam do tego sprzętu, więc korzystałam z moich kosmetyków: niezawodnego eyelinera i rozświetlaczy oraz różu. Jako taki  minimalny efekt widać. Owszem brwi są krzywulcowe, ale przynajmniej wyrazistsze :P


Dara dostała nowy zestaw biżuterii: czarno-złote korale i kolczyki.


Do swojego czarnego autfitu dobrała nowe torebki, które własnoręcznie wykonałam.
  


Pierwsza torebka klasyczna czarna skórzana na długim pasku ze złotymi wykończeniami.


Druga torebka to czarna, skórzana tzw. chanelka na złotym łańcuszku.

  
Coś mi tam w głowie zaświtało żeby ufarbować te sianowate włosy. Wybór padł na niebieskie pasemka na końcówkach włosów, które niestety słabo widać na czarnym kolorze.



Uważam, że Dara ma potencjał i niezwykle ładną buźkę. Chociaż sesja jest fatalnej jakości, mam nadzieję, że chociaż w niewielkim stopniu oddaje urok lalki. A poniżej już wariacje i zabawy z foto efektami.



9 komentarzy:

  1. Wow, szałowa panna się z niej zrobiła, a włoski nie są najgorsze! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) To nie koniec przemian Dary, już robię przymiarki do kolejnej metamorfozy.

      Usuń
  2. Ależ z niej famme fatale! Buzia "lea" wygląda ładnie na każdej lalce, ale czarne włosy i nowoczesny obcisły stój upiększają ją jeszcze bardziej, bwyjątkowo jej w nim do twarzy. Bardzo mi się podoba pasek od torebki z przeplataniem jak u torebek dla ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki sinestro :) Starałam się zrobić jak najwierniejsze wersje torebek, przypominające te dla ludzi. Mnóstwo zachodu z detalami, ale sądzę, że warto, ponieważ nie mogę patrzeć na te plastikowe i gumowe torebki oferowane przy playlinach.

      Usuń
  3. Ja tam lubię, gdy jest dużo zdjęć. Twoja piękność jest intrygująca i fajnie wychodzi na zdjęciach. Świetne ubranie i super dodatki, których u moich panien, jak na lekarstwo. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Olu, Dara ma na sobie dość proste ciuszki, bo nic więcej uszyć nie potrafię niestety ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przemiana wyszła jej na dobre! Przypomina mi trochę czarny charakter z argentyńskiej telenoweli, ale to dobrze, bo znaczy, że dziewczyna ma pazur!
    Do poprawiania makijażu polecam zwykłe kredki akwarelowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Rudy Króliku za radę, chyba wyposażę się w takie kredki, bo coraz częściej mam ochotę dodawać do lalkowego makijażu coś od siebie :)

      Usuń
  6. fridobrewa pięknotka przypomina mi Elizabeth Taylor w zamierzchłej przeszłości -
    a była Ona wręcz olśniewająca! choć i słodka i niepokojąca - jak ta właśnie Dara...
    lali gratuluję i szczerze zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń