piątek, 15 października 2021

Puma Barbie

Lalkę Barbie Puma składałam w całość z elementów z różnych źródeł. Główkę zamówiłam z Aliexpress, ciałko dostała od Barbie MtM, a sportowe ubranko z nowej kolekcji Pani Natalii. Tak teraz prezentuje się u mnie:

Barbie doll Puma 2019 MtM Made to Move

Na wspomnienie słonecznych dni posłuchajmy Ateez - Eternal Sunshine


"Alright, turn it up, let's make it louder
Can't stop the feeling"

"We shine like eternal sunshine"

Barbie doll Puma 2019 MtM Made to Move

Barbie doll Puma 2019 MtM Made to Move

Barbie doll Puma 2019 MtM Made to Move

Barbie doll Puma 2019 MtM Made to Move

Barbie doll Puma 2019 MtM Made to Move

16 komentarzy:

  1. No i panna wygląda bardzo ciekawie. Jak widać można sobie zrobić lalkę samemu od podstaw :-) i jest dużo ciekawsza od oryginału.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) To ubranka od Pani Natalii robią taki efekt ;)

      Usuń
  2. Nie wiem, czy to kwestia ujęć, czy rzeczywiście Twoja puma ma większe oczyska niż typowa? Ubranka od Pani Natalii jak zawsze niezawodnie podkreślają urodę lalki. Piękna sesja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam wrażenie że ma większe oczy niż typowa Barbie, ale nie wiem czy oryginalnie Puma takie miała, czy to tylko ten mój egzemplarz.

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się spojrzenie tej panny, jest takie... łagodne, niemal melancholijne. Świetnie się prezentuje w ciuszkach pani Natalii, w otoczeniu zieleni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo trafnie to ujęłaś, lalka ma w oczach pewną melancholię i tym się wyróżnia. Dlatego mimo, że pierwotnie nie planowałam jej kupować, ponieważ mam już blond lalkę o tym moldzie, to jednak się skusiłam, bo ogólnie mają zupełnie inny wizerunek.

      Usuń
  4. Thank you so much, you're very kind :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Okulary i włosy to akurat takie jak oryginalnie miała od Mattela, nic nie zmieniane ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. To mold Louboutin, ale zdaje się, że ma namalowane większe oczyska niż inne lalki z tym moldem.

      Usuń
  7. Puma mi się ogromnie podoba. Wciąż się za nią rozglądam, ale jakoś nie było dobrej okazji... ;)
    Super zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) No właśnie też nie mogłam trafić na Pumę w rozsądnej cenie, więc pokombinowałam z Aliexpress i hybrydowaniem żeby zbudować sobie własną ;)

      Usuń
  8. Miałaś fajny sposób na zdobycie wymarzonej panny! Jest świetna! Ogromnie podoba mi się jej ubranie! Super zdjęcia!
    Pozdrawiam Cię serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie i również gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Piękny składak! Strój Pani Natalii jak zawsze rewelacyjny. Twoja lalka wygląda lepiej niż oryginał Mattel'a :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Nie ukrywam, że też wolę miętowy kolor od intensywnego różu oryginalnej Pumy :)

      Usuń