środa, 2 kwietnia 2014

Four i Emmett

Jakiś czas temu, dwóch kolejnych chłopców zza Oceanu przybyło do mnie. Są to: Four, postać filmowa z serii  Divergent oraz Emmett z serii The Twilight Saga: Breaking Dawn Part II.
Four co prawda nie jest podobny zbytnio do aktora z filmu, jednak mimo wszystko to ładny lalek. 




Jego atutami poza uroczymi loczkami są w pełni artykułowane ciałko oraz tatuaże na plecach i ramionach, które w teorii powinny nadać mu buntowniczy i groźny wygląd.



Emmett trafił do mnie dzięki swojej bardzo okazyjnej cenie, jednak po rozpakowaniu muszę przyznać, że pozytywnie mnie zaskoczył. Mimo małych oczek i sztywniackiego ciałka, ten Ken ma ciekawy i charakterystyczny wygląd. Poza tym ma fajne ciuchy, chociaż muszę nadmienić, ze kamizelka jest oszukańcza, to tylko przednia część przyszyta do koszuli.





Poza Emmettem z tej serii moją uwagę przykuły jeszcze Jane, Esme oraz Alice, reszta facetów niestety nie powala, nawet na fotoszopowanych zdjęciach promocyjnych.

~ ~ ~ Dodaję dodatkowe zdjęcia Emmetta w zmienionym outficie. Ciuszki zakupione od Mynia1123, wielkie dzięki i pozdrawiam. ~ ~ ~
  
 
Poniżej Emmett z fioletową baletnicą Niną.




4 komentarze:

  1. Obaj panowie zrobili na mnie dobre wrażenie, choć nie zbieram lalek rodzaju męskiego. Pierwszego troszkę rozebrałaś i wygląda całkiem fajnie, ciekawe jaką ma artykulację...czekam na kolejne zdjęcia. Może uda Ci się niedłlugo zamieścić? Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. O, ja również nabyłam tego Emmeta po okazyjnej cenie, ale jeszcze do mnie nie dotarł :) Na Twoich zdjęciach prezentuje się o wiele lepiej niż na promocyjnych, mimo bladości wcale nie przypomina wampira tylko takiego staroświeckiego przystojniaka. A Czwórka to tak naprawdę lalek na piątkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sinestro, dokładnie tak jest, Emmett jest dużo ładniejszy na żywo niż na fotkach promocyjnych, z pewnością będziesz zadowolona z tego zakupu :) Dodałam specjalnie dla Ciebie kilka nowych fotek w mniej oficjalnym wydaniu.

      Usuń
    2. Dziękuję za dodatkowe foto, on jest fantastyczny do przebieranek!

      Usuń