sobota, 12 kwietnia 2014

Velma

"Scooby doby doo where are you?
we got some work to do now"

Nie, niestety Scoobiego nie mam, ale udało mi się dorwać najładniejszą lalkę z tej serii - Velmę o moldzie Skipper. Lalka niestety trafiła do mnie bez oryginalnych gadżetów i ubranek, z wystrzępionymi włoskami i bez Scoobiego. Reroot i zmiana wizerunku był więc konieczne i nieuniknione.
Poniżej Velma w nowej odsłonie:


Velma dostała włoski o kolorze Chocolate Pudding z MLC (takie same jak Kayla oraz Rejczel, gdyż zamówiłam ich całe mnóstwo). Mimo słodkiej buźki i delikatnego makijażu, Velma prezentuje teraz buntowniczy styl, ubrana jest w wielki, gruby, czarny sweterek, kabaretki oraz wielkie i ciężkie brązowe botki ze skarpetami. Do ozdoby dostała srebrny wisior z listkiem na długim łańcuchu. 
I dla przypomnienia Velma przed rerootem:
  

A tak powinna wyglądać w oryginale ze Scooby'm:


Four przybył bez swojej filmowej partnerki, więc do zdjęć chętnie pozuje z Velmą.



7 komentarzy:

  1. Ja też kiedyś nie oparłam się jej urodzie i nabyłam dwie! Jedna przyszła w pudle, a druga bez i ta druga od razu trafiła do rerootu ;)
    Pięknie odpicowałaś swoją. Zawsze nie mogę się nadziwić ile twarzy może mieć jedna lalka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rudy Króliku, jako że jestem Twoją ogromną fanką, to właśnie Twoja Velma przemieniona w Gadżet z Brygady RR mnie natchnęła na tą lalkę :) Dlatego, gdy pojawiła się okazja nabycia, skorzystałam.

      W swojej okularowej, pudełkowej wersji Velma była przeurocza (niestety nie trafiła do mnie kompletna), jednak to możliwość totalnej przemiany, którą udowodniłaś i zaprezentowałaś u siebie na blogu, najbardziej mnie zainteresowała :D

      Usuń
    2. Taaaaaaka królicza duma!!!!

      Mojej Velmie- tej, która została Gadżet pękła głowa. Mam nadzieję, że twoja nie miała takiego pecha.

      Usuń
    3. Może nie pękła całkowicie, ale niestety ma małe pękniecie na samym czubku, po gęstym rootowaniu poprzedniej fryzury.Miałam trochę kłopotów z osadzeniem tam nowych włosów, ale nie jest to teraz widoczne.

      Usuń
  2. Twoja Velma zupełnie niepodobna do oryginału! Wyszła Ci świetnie! Ona i Four to fajna para. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest po prostu świetna! Zmiana image'u dobrze jej zrobiła. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. olla123, Metka, dzięki dziewczyny za miłe słowa :) To właśnie lubię w lalkach, totalne metamorfozy ;)

    OdpowiedzUsuń