niedziela, 15 listopada 2015

Matylda

D-Day!!!
W nawiązaniu do ostatnich zapowiedzi "Who's next?" pragnę Wam zaprezentować nową postać.

Matylda

Matylda


Inspiracją dla mojego dzisiejszego wpisu była stylizacja koreańskiej piosenkarki IU i jej piosenka nagrana wraz z Park Myung Soo. Co tłumaczy dlaczego moja Matylda jest Azjatką :)

Na wstępie polecam podkład muzyczny - IU & Park Myung Soo - Leon.

Stylizacja IU z występu:
Super jej pasuje ten koncept i fryzurka :)


Oczywiście oryginalna koncepcja pochodzi z filmu "Leon zawodowiec" i niezapomnianej kreacji młodziutkiej Natalie Portman jako Matyldy.

Matylda: Czy życie zawsze jest tak trudne, czy tylko kiedy jesteś dzieckiem?
Leon: Zawsze takie jest.


Lea oryginalnie pochodzi z serii Amazing Nails, ale do mnie trafiła już z króciutkimi czarnymi włosami, dlatego od razu skojarzyła mi się z IU i filmową Matyldą. Strój mojej Matyldy bliżej nawiązywał do stylizacji IU z występu. Uszyłam jej więc czarne szorty (celowo postrzępione), zieloną kurtkę i t-shirt. Dodatkowo na szyi ma przewiązany naszyjnik/obrożę z zawieszką. Nie zabrakło także kultowego rekwizytu - kwiatka doniczkowego.

Matylda barbie doll

Matylda barbie doll

Matylda wracająca z zakupami + porównanie z kadrem z filmu.
Matylda barbie doll

Poranne śniadanie Matyldy + kadr z filmu.
Matylda barbie doll

Rozmyślenia przy kwiatku + porównanie z kadrem z filmu
Matylda barbie doll

15 komentarzy:

  1. analogie potrafią być takie interesujące ;DDD
    Twoja Matylda bardzo mi się podoba, choć i
    znajomą Leona też lubiłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odwiedziny i miłe słowa, pozdrawiam :)

      Usuń
  2. WOW! Fantastyczna Matylda! Brawo! Filmu nie lubię, bo jest za smutny, ale twoja lalka tak ładnie się uśmiecha ;)
    (Tak, wiem, że jest wzorowana na innej Matyldzie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki RudyKróliku :) Ja film uwielbiam akurat, świetne kreacje aktorskie.

      Usuń
  3. Czasem, kiedy otrzymujemy lalkę z obciętymi włosami, potrafimy to świetnie wykorzystać! Pewnie żal byłoby ścinać piękne włosy naszym lalkom a tak łatwiej nam ją upodobnić do znanej postaci. Twoja Matylda jest kapitalna! I wszystkie rekwizyty wkomponowane są idealnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Olu, masz całkowitą rację, w tym wypadku ślady użytkowania były atutem i zainspirowały przemianę w Matyldę.

      Usuń
  4. Śliczna Matylda! Wyrosła, skończyła dawne sprawy i teraz wiedzie nowe życie, tylko trochę melancholijne.


    A teraz wypłaczę smutki- comeback nie jest TYM comebackiem... i niestety pozostaje słuchać starych piosenek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nostalgicznie, bo pewnie tęskni za Leonem, był jej bohaterem, mentorem i przyjacielem.

      Tak, wiem już, załamałam się po tych ostatnich zwiastunach, ale w sumie mogę tylko siebie winić, jak mogłam tak naiwnie wierzyć, że to będzie TEN comeback już. Także zawód i jeden wielki FLOP. Tak samo jak ten comeback na moim blogu ;p
      Ostatnio powróciłam do ich starych piosenek, ale w wersji akustycznej, polecam :)

      Usuń
  5. Pięknie !!! Pięknie ją wystylizowałaś !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wygląda Matylda. Bardzo mi się podobają takie lalki. Pozdrawiam, Sushie z nowego bloga o lalkach - http://sushiedolls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja. Szalenie mi się podoba - wygląda tak naturalnie i buntowniczo jednocześnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny film i świetny Twój pomysł :) Leę brawurowo wpasowałaś w klimat, super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello from Spain: I really like your Matylda. She has a perfect hairstyle. Nice photos. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna! Ogromnie lubię ten mold. :) Bardzo fajne te zdjęcia zestawione z kadrami z filmu. :)

    OdpowiedzUsuń