niedziela, 22 października 2017

Jesienna Christie

Nadeszła jesień, nie można więc pominąć jesiennej sesji zdjęciowej :) W tym roku przy okazji szybkiego wypadu na działkę, zabrałam ze sobą Christie. Ta Cali Girl porzuciła letni kostium na rzecz ciepłego sweterka i starała się złapać rzadkie promyki słońca.


Szukałam jesiennej piosenki, która mogłaby posłużyć jako podkład muzyczny do dzisiejszej porcji zdjęć i postanowiłam zasugerować Wam: Taeyeon - I.










Ponownie podczas sesji dzielnie asystował mi mój chrześniak, wszelkie kaskaderskie ujęcia Christie to jego inicjatywa :)





Zza kulis


A oto bałagan w ogrodzie jaki pozostał po tegorocznych zbiorach.


I znowu J. przejął inicjatywę angażując Christie w serię wyczynowych wyzwań :)




A na koniec pytanie dla spostrzegawczych:
Czy zauważyliście co w ferworze szybkiego pakowania do wyjazdu na działkę Christie przeoczyła?
My się zorientowaliśmy dopiero pakując się do powrotu ;D

21 komentarzy:

  1. może koszyczka na jesienne skarby?

    przymierzam się i ja do miłych chwil
    wśród kolorowych liści - może jeszcze
    zdążę... pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję, moje zdjęcia są sprzed tygodnia, kiedy pogoda była jeszcze lepsza. Trzymam kciuki żeby się poprawiło, abyś mogła ze swoimi pannami udać się na plenerową sesję. Będę wypatrywać efektów :)

      Usuń
  2. Swietna sesja <3 Alez cudny ten cardigan <3 <3 Christie wyglada w nim zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, sweterek od angelika_a45. Wiele moich lalek nosi ciuszki od tej lalkowej projektantki i jestem z nich bardzo zadowolona :)

      Usuń
  3. Zarówno sweterek, jak i cała stylizacja świetne.
    Sesja wśród jesiennego krajobrazu piękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, przy ładnej jesiennej scenerii fotografowanie nie jest wymagającym zajęciem. Mogłoby tylko słoneczko trochę bardziej wyjrzeć zza chmur :)

      Usuń
  4. Pięknie i jesiennie. :) Sweterek i spodnie rewelacja. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Strój był na szybko wybierany, sweterek narzucony żeby lalka nie marzła i żeby wpisywał się w jesienne trendy ;)

      Usuń
  5. Bardzo przyjemna i przytulna jesienna stylizacja, a Christie wygląda fenomenalnie w tym kolorze włosów! Reroot oczywiście spod Twojej ręki?:) Widać, że Christie bardzo aktywnie spędzała czas na działce ;) I nawet nie zwróciła uwagi na buty nie do pary ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, dzięki Michale, pierwszy zauważyłeś tak oczywistą wpadkę ;D W ostatniej chwili przed wyjazdem chwyciłam lalkę i kilka ubranek dla niej. Po sesji zorientowałam się dopiero, że oba brązowe kozaczki są od różnych par i wyraźnie się różnią. W ferworze fotografowania, pozowania i wyczynowych akrobacji, kompletnie nie zwróciłam na to uwagi ;D Owszem, reroot jest mojego autorstwa, wszyłam Christie kanekalonowe włoski. wcześniej serwując im zabieg prostowania. Poza tym tej Christie próbowałam zmniejszyć główkę, chociaż niewiele się zmieniła od oryginalnego rozmiaru.

      Usuń
  6. Jesienna sesja fantastyczna! Te kaskaderskie popisy bardzo pomysłowe i świetnie uchwycone. A że buty różne, to nie takie ważne. :) Liczy się, że Christie miała dobrą zabawę. A ubranka śliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Gdyby nie pomoc mojego chrześniaka, to z całej sesji wyszłoby 5 zdjęć na krzyż, jak Christie grzecznie pozuje stojąc lub siedząc pod drzewkiem. J. ma mnóstwo pomysłów i dzięki temu inspiruje również mnie i motywuje żeby się bardziej postarać :)

      Usuń
  7. Rewelacyjne zdjęcia, świetna stylizacja, fajne pozy modelki - przyjemnie się to wszystko ogląda:-) Nie zauważyłam różnicy w butach dopóki o niej nie przeczytałam;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że sesja się spodobała, a wpadka nie rzucała się w oczy ;D

      Usuń
  8. Strój jest bardzo ładny, kocham sweter! Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Oj tak, ten sweterek jest bardzo porządnie wykonany. Jak wyżej, polecam lalkowe ciuszki od angelika_a45.

      Usuń
  9. Genialna sesja! I oczywiście lalka w Twoim stylu. ;) Twoje lalki poznałabym na koncu świata - mają to "coś" . Ta nutka stylu i osobowości, która przechodzi na nie od Ciebie podczas tworzenia. Super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awwww <3 To jeden z najmilszych i najwspanialszych komentarzy jakie zdarzyło mi się przeczytać. To najlepszy z możliwych komplementów, przeczytać że moje lalki OOAKi, mają w sobie coś charakterystycznego, co je odróżnia wśród innych. Każdy kto tworzy OOAKi, taki właśnie ma cel :) Ogromnie dziękuję, aż mi się cieplutko zrobiło na serduchu :)

      Usuń
  10. Ona ma nowe włoski??? Kurczę, jak pięknie wygląda ten mold z takimi włosami!

    OdpowiedzUsuń
  11. super ten kolor włosów. Już czarty raz próbuję napisać komentarz, a zamiast tego przewijam blog żeby jeszcze raz je obejrzeć <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wdzięcznie wygląda w tym długim blezerze :D

    OdpowiedzUsuń