niedziela, 18 lutego 2018

Cupid

Co prawda walentynki za nami, ale luty to generalnie miesiąc walentynkowy, więc lepiej późno niż wcale, prezentuję dwie uniwersyteckie pary :) Chłopcy to cheerliderzy z Texas A&M University, dziewczyny to cheerliderki z Oklahoma University. Zobaczmy jak potoczyły się ich losy po ukończeniu szkoły :)


Na tą okazję polecam chwytliwą piosenkę Oh My Girl - Cupid



"I see you
A little closer"


"I hear you
Don’t run away"


"Hey cupid has shot my heart
Turn around now shot my heart"


"Hey cupid has shot my heart
Ah hah ah hah"





Piękna para połączona. Tylko Cupid został sam.


Ale nie na długo :)









💕
❤   Życzę wszystkim wiele miłości   💖
💕

23 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia! :) Takie romantyczne. :) A ja zachwycam się panną w białej sukience. Zresztą sam strój, pasek i biżuteria też mnie oczarowały. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Cały zestaw: sukienka, butki i dodatki, zakupiony od sprawdzonej lalkowej projektantki - danamd.

      Usuń
  2. Super walentynkowa sesja <3 Mnie rowniez urzekla ta panna w bialej sukni <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie, ciemnoskóra Lara nie pojawiała się na moim blogu od Wielkanocy 2016 roku, a wtedy też chyba nie postarałam się wystarczająco aby należycie ją przedstawić ;D

      Usuń
  3. Pomysł na sesję świetny. I bohaterowie przyciągają wzrok strojami i wszechobecną miłością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, chociaż pomysł jak zwykle na ostatnią chwilę, na szybko zrealizowany :)

      Usuń
  4. czyżby to Psyche pocałunkiem
    usypiała czujność Kupidyna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mnie zastrzeliłaś tym pytaniem ;D Nawet na to nie wpadłam, ale to ciekawa teoria :)

      Usuń
  5. Świetne zdjęcia. Zakochani są wśród nas ☺ Bardzo podoba mi się biała sukienka 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, chociaż zdjęcia to moja pięta achillesowa :)

      Usuń
  6. Jak zwykle wspaniała sesja ;) tym razem urocza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że udało mi się oddać taki uroczy klimat :)

      Usuń
  7. Genialna sesja! Kupidynki wyszły uroczo. :) Rozbroiły mnie agrafki na majtach mena. A co do piosenki to mnie akurat przypomniała się "Baw mnie" Krajewskiego. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak! Bo próbowałam Kupidynowi zawiązać autentyczną pieluchę, ale poległam ;D Nie wiem jak nasze babki to robiły, ale tutoriale z YouTube na nic się zdały, nie wychodziło mi wcale. Zastosowałam więc prowizoryczny model majtasów zapinanych na agrafki ;D
      Cieszę się, że się spodobało, pozdrawiam :)

      Usuń
  8. No proszę jak pomysłowo i precyzyjnie wykreowani na kupidynkową parę :-) Urocze te skrzydła i strzały jakie dopracowane :-) Super pomysł i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie Aya, ale tak naprawdę przygotowania były dość pospieszne :)

      Usuń
  9. Zachwycił mnie i pomysł, i realizacja walentynkowej scenki! Poświęciłaś sporo czasu i wysiłku, ale efekt znakomity!
    Piękna ta biała sukienka i ubranie jej wybranka, ale i stroje amorków są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Olu :) Na szczęście sporo elementów miałam już gotowych z wcześniejszych projektów. A akcesoria dla kupidynów wykonane są z najprostszego dostępnego materiału - papieru :)

      Usuń
  10. Przepiękna sesja, jej bohaterowie i stroje!:) Moje serce skradła akurat w tym wypadku Cupidynka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odwiedziny. Mnie też najbardziej ujmuje Tori, muszę ją częściej pokazywać ;)

      Usuń
  11. Oh, they look so great :-)! I missed this post by accident! I'm glad I saw it, it's lovely :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, I'm very glad you found this post and you enjoyed photos :)

      Usuń
  12. Haha! Dyplom dyplomem, ale im miłość w głowach ;-)

    OdpowiedzUsuń