niedziela, 13 lutego 2022

Walentynka

Jako Walentynkę w tym roku wybrałam Barbie Basics Collection 001 Model 09. Ta urocza blondynka o moldzie Diva/Midge, dołączyła do mnie niedawno. Akurat miała okazję przymierzyć nowy strój autorstwa Adama z @hautecouturefordolls.

Barbie Basics Collection 1 Model 9 doll Diva Midge

Na Walentynki polecam cały album Suho "Self-Portrait", a na dziś wybieram piosenkę Let's Love


Barbie Basics Collection 1 Model 9 doll Diva Midge

Barbie Basics Collection 1 Model 9 doll Diva Midge

Barbie Basics Collection 1 Model 9 doll Diva Midge

Barbie Basics Collection 1 Model 9 doll Diva Midge

Który z nowych strojów od Adama powinien zostać zaprezentowany jako kolejny?

Barbie doll fashion

18 komentarzy:

  1. Lalka się pięknie prezentuje w outficie. Chętnie przyjrzała bym się bliżej także koronkowej sukience.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koronkowy zestaw ma również piękną biżuterię i torebkę. Muszę znaleźć odpowiednią modelkę do tej stylizacji :)

      Usuń
  2. Walentynkowa panna ma śliczną krótką fryzurkę. :) Nie wszystkie moldy Midge do mnie przemawiają, zależy od malunku, ale ta jest naprawdę urocza. Stroje też bardzo ciekawe, zwłaszcza ten w łososiowym kolorze przyciągnął mój wzrok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znałam tą lalkę od lat i myślałam że niekoniecznie potrzebuję, ale teraz już wiem jak bardzo się myliłam. Ta Midge/Diva dzięki krótkiej fryzurze i blond włosom jest nietuzinkowa i cieszę się że dołączyła do grona moich lalek :)

      Usuń
  3. Ten biały zestaw :)
    Walentynka jest przeurocza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Widzę że biały zestaw jest w czołówce, będę miała zatem na uwadze :)

      Usuń
  4. O, jaka fajna Diva. Tego moldu z blond włosami chyba jeszcze nie widziałam. A strój ten w panterkę, a potem biały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znałam ją, ale się wzbraniałam. Nie wiem czemu, bo świetna jest w tej fryzurce :)

      Usuń
  5. Jeśli chodzi o lalkę, powiem krótko - Bogini! Zaś w kwestii strojów - poproszę wszystkie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, mam dużo więcej zaległych strojów od Adama, będzie co nadrabiać ;)

      Usuń
  6. Piękna lalka i wspaniałe stroje. Chciałabym zobaczyć wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ambitne plany żeby pokazać kolejne stroje, ale mam trudności z czasem na lalkowe hobby. Co się odwlecze to nie uciecze, mam nadzieję :)

      Usuń
  7. ucieszę się na wszystko, co pokażesz!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadrabiam dziś więc zaległości i dodam za chwilkę nowego posta :)

      Usuń
  8. Nie wiem, jakim cudem przegapiłam ten wpis, ale panna Walentynka jest piękna! A stroje - ach! Ja też chcę zobaczyć wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stroje są cudowne, szkoda tylko że brak mi czasu na sfotografowanie wszystkich. A już kolejne nowe kolekcje dotarły! I jak tu ich nie pokazać?

      Usuń
  9. Panna piękna. Ja, podobnie, jak Iga, chce wszystkie stroje pooglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się poprawić, tak wiele Wam tu obiecałam pokazać, a wciąż pozostaję w tyle.

      Usuń