sobota, 21 maja 2022

The Barbie Look - Pool Chic

Miałam wielkie szczęście dołączyć ostatnio do mojej kolekcji lalkę z serii The Barbie Look - Pool Chic. Kilka lat temu przez pewien krótki moment lalki z tej serii były dostępne do kupienia, ale momentalnie zniknęły i niektóre z modeli są teraz praktycznie nie do znalezienia. Panna Pool Chic o uroczym facemoldzie Karl jest jednym z tych modeli. Trafiła do mnie z drugiej ręki, już po przeszczepie na ciałko MtM.

Przyznam się szczerze, że te kilka fotek które wstawiam, zostało wykonanych tego samego dnia co zdjęcia Keith Haring & Kiry Holiday 2021. Pool Chic otrzymała jednak stylizację od innej lalkowej projektantki, utalentowanej i znanej Pani Natalii 👏 Niezmiennie od lat podziwiam kunszt krawiecki Pani Natalii i ogromnie się cieszę, że moje lalki ponownie mogły powiększyć garderobę o nowe stroje z ostatniej kolekcji.

Wyszłam z wprawy jeśli chodzi o lalkową fotografię, ale mimo wszystko chcę się podzielić z Wami kilkoma fotkami uroczej Pool Chic.

The Barbie Look Pool Chic MtM Made to move doll

Polecam piosenkę młodego girlsbandu, która ostatnio utkwiła mi w głowie IVE- Love Dive



"Yeah, it’s so bad, it’s good
If you want, dare to dive in
"

The Barbie Look Pool Chic MtM Made to move doll

The Barbie Look Pool Chic MtM Made to move doll

The Barbie Look Pool Chic MtM Made to move doll

The Barbie Look Pool Chic MtM Made to move doll

21 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba w tej stylizacji, tak innej od jej firmowego "looku". Gratuluję tak udanego zakupu! I to od razu na zmienionym ciałku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się ucieszyłam z tego połączenia, ponieważ sama ostatnio zamieniam większość lalek na ciałka MtM, a powoli zapasy mi się kończą :)

      Usuń
  2. Całość jest prześliczna! Niech się oryginalna stylizacja schowa ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na serię Look, to oryginalna stylizacja Pool Chic była dość prosta i skromna. Uważam, że ta lalka zasługuje na ciekawsze stylizacje, może więc pozwolę jej przymierzyć najnowsze zakupy do lalkowej garderoby ;)

      Usuń
  3. w moim odczuciu nie wyszłaś z wprawy - fotografie piękne 🎶🎶

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrzebuję więcej praktyki i ćwiczeń, muszę się o to postarać :)

      Usuń
  4. Bardzo mi się spodobała ta stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jest dość prosta, ale z pazurem :) Postaram się pokazać więcej stylizacji od p.Natalii.

      Usuń
  5. Pięknie wygląda ta panna w takiej stylizacji. A fotki zrobiłaś świetne.
    Mnie też udało się kupić jakieś dwa lata temu tę pannę na ciałku mtm, co bardzo mnie ucieszyło. Tak śliczna buzia zasługuje na najlepsze możliwe ciało, by móc wydobyć z niej cały potencjał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, to miło, że jednak te panny się odnajdują. Trzeba pokazywać je więcej. Zachęcam również Ciebie do pokazania swojej Pool Chic w nowej odsłonie :)

      Usuń
  6. Jest śliczna, a prezentowany utwór dopełnia całość wpisu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww, dziękuję że zapoznałaś się z propozycją muzyczną :) Utknęła mi w głowie, bo miałam ostatnio okazję usłyszeć na żywo na koncercie :)

      Usuń
  7. Rozumiem fenomen tej lalki, którą kolekcjonerzy po prostu uwielbiają. Miałam okazję zobaczyć ją na żywo, ma urok roztańczonej Cyganki, a ta szminka! Oooo jak ja lubię takie detale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie urzekają jej sarnie oczęta :) Aż sama się sobie dziwię, że gdy wyszła w sprzedaży, pominęłam ją i postanowiłam nie kupować. Jak się cieszę, że miałam okazję nadrobić to niewyobrażalne pominięcie :)

      Usuń
  8. Piękne zdjęcia. :)
    A ja właśnie niedawno puściłam tą pannę w świat. Jakoś nie było mi z nią po drodze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba pamiętam, jak się pokazała. To już kawałek czasu temu było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas tak szybko leci, mi się wciąż wydaje że to nie tak dawno temu były te serie :)

      Usuń
  10. To bardzo wszechstronna lalka i dobrze jej w każdej stylizacji. Nie dziwię się, że tak trudno ją upolować. Gratuluję nabytku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Po czasie muszę przyznać Mattelowi, że całkiem udane były te serie The Barbie Look.

      Usuń