sobota, 27 lipca 2024

Strollin' Fun Christie & Kelly

Trafiła się okazja zdobycia ciekawego Kena, ale byłam zmuszona kupić większy zestaw lalek z nim. Miałam plan, że nadprogramowe lalki puszczę dalej w świat. Po rozpakowaniu paczki, odświeżyłam je i teraz mam wielki problem. Dwie z nich są tak urocze, że nie umiem się z nimi rozstać. No sami spójrzcie i powiedzcie, czy umielibyście im się oprzeć? 

To Strollin' Fun Barbie & Kelly AA z 1995 roku, częściowo w ubrankach z zestawu Barbie & Shelly Duo Fashion Avenue Set #17292 - 1996.



Piosenka na dziś: Red Velvet - Sunflower


"You got me hypnotized (You got me)
Spinnin' around and round (So hypnotized)"


Christie ma gęste włosy w pięknym czekoladowym odcieniu.


Mała Kelly wygląda przeuroczo w dopasowanym zestawie ciuszków.



Christie i Kelly tak mnie zauroczyły, że od razu porobiłam im fotki, a Ken który był powodem tego całego zamieszania wciąż czeka aż poświęcę mu chwilę swojej uwagi.

8 komentarzy:

  1. Przeurocze dziewczyny, oj nie oddałabym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Mają w sobie tą cudowną magię lalek Mattela, którą wspominam z nostalgią z czasów dzieciństwa. Już się rozgościły na półce w lalkowej witrynie :)

      Usuń
  2. Wyglądają jak nówki nieśmigane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiły mi się w bardzo dobrym stanie, tylko włoski wymagały odświeżenia :)

      Usuń
  3. Świetny duet! Ja też bym nie oddała. :) W ogóle to bardzo lubię mold Christie, a ta ma rzeczywiście śliczne włosy. Te maleńkie ubranka Kelly wyglądają przesłodko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też mam słabość do Christie z tamtego okresu, bardzo udane były. Myślę też, że właśnie te ubranka z zestawu mnie przekonały, tak uroczo do siebie pasują.

      Usuń
  4. Śliczniutkie są obie i pięknie pozują razem! Bardzo miło je zobaczyć - masz rację, to prawdziwy wspomnień czar!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Bardzo mnie cieszy, że rozumiecie i podzielacie moją sympatię do tego uroczego duetu :)

      Usuń