poniedziałek, 23 września 2013

Nie taki pierwszy Początek

Cześć, jestem Neytiri i ostatnio odżyło we mnie zainteresowanie lalkami Barbie od Mattel, dlatego właśnie założyłam ten Dollhouse.

Nie mam pojęcia skąd nagle to się wzięło, ale wkręciłam się mocno. Nie interesują mnie zbytnio lalki aktualnie dostępne w sklepach, nie zależy mi na kupowaniu wszystkich lalek z danego zestawu, nie stać mnie na lalki typowo kolekcjonerskie. Podobają mi się za to efekty odnawiania starszych używanych lalek. Wystarczy nowa fryzura i stylizacja, a są piękniejsze niż po wyjęciu z pudełka i zyskują indywidualny charakter. Podziwiałam wiele pięknie odrestaurowanych lal na blogach innych osób i natchnęło mnie to... 

Jako mała dziewczynka, uwielbiałam lalki Barbie, niestety dzieciństwo fajna rzecz, ale szybko się kończy i lalki wylądowały w pudłach. Nigdy jednak nie umiałam pożegnać się z moimi małymi przyjaciółkami na dobre, więc grzecznie przeleżały sobie przez te lata i teraz powracają.

Najpierw pokażę Wam moje lale sprzed lat, a następnie nowe zdobycze. Proszę o wyrozumiałość, jestem absolutną amatorką, totalnie świeżą w tym lalkowym świecie, dopiero się uczę, szukam wszelkich informacji i  porad. I tak oto zaczynam swoje nowe hobby ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz