sobota, 28 września 2019

Gigi Hadid

W poprzednim wpisie panowie Harleyowcy przyćmili moją supermodelkę, więc tym razem Gigi Hadid otrzyma ode mnie swoją własną indywidualną sesję zdjęciową. Kilka tygodni temu wykorzystując piękną pogodę zabrałam ją na działkę i zaangażowałam do zajęcia, w którym najlepiej się odnajduje - przymierzania ciuchów i pozowania do zdjęć. Jak Waszym zdaniem Gigi odnajduje się w tych stylach?

Na każdą pogodę i niepogodę polecam Red Velvet - Umpah Umpah


"Feel the rhythm
As your body remembers
I like it
Something unforgettable"



















14 komentarzy:

  1. ostatnie cztery fotki zachwyciły mnie na maksa!
    cudnie Gigi w upiętych włosach - Twoje ujęcia
    uczyniły z Niej prawdziwą istotę wśród baśniowej
    scenerii ♥

    dziewczyny z Red Violet miały niezły ubaw podczas
    kręcenia tego klipu - fajne też kratkowe stroje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Inko :) Też najbardziej podoba mi się Gigi w takim naturalnym wydaniu :)

      Usuń
  2. Zwracam honor oryginalnemu ciałku Gigi - pozuje pięknie! Nie wiem dlaczego mi się ubrdało, że jest "sztywne". Niesamowicie urokliwa panna, najbardziej podoba mi się w szarej bluzeczce (ten tygrys :)!) i szortach, ale każde z jej wcieleń jest bardzo udane. No, ale to w końcu zawodowa modelka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ciałko nie ma takich możliwości jak MtM i nie jest takie zgrabne i smukłe jak od lalek np The Look, ale całkiem daje radę przy prostych sesjach. Nie chcę na razie zmieniać, bo nie wiem czy dopasuję z odcieniem. Gigi podczas ten sesji postawiła na casualowy styl, będę musiała jeszcze sprawdzić jak jej pasuje coś bardziej eleganckiego :)

      Usuń
  3. Jest po prostu cudna! I zrobiłaś jej fantastyczną sesję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Gigi to jeden z moich najbardziej udanych zakupów w tym roku, a to jeszcze nie koniec, wielki bum dopiero się szykuje na bloga :D

      Usuń
  4. Prawdziwa modelka nie boi się wyzwań, a Twoja Gigi pozuje cudnie we wszystkich miejscach, które wybrałaś. I do tego pięknie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Trochę światło płatało figle, dlatego momentami Gigi była niewyraźna, ale dzielnie pozowała :)

      Usuń
  5. Gigi pasuje każdy styl. Chętnie zobaczyłabym ją też w boho.
    Nie jestem jednak jej fanką w realu, kiedyś moją ulubioną modelką była Iman, obecnie to Sasha Luss. Twoja lalkowa wersja jest o wiele bardziej urocza od oryginału. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kompletnie nie znam prawdziwej modelki, jej fenomen jest mi całkowicie obcy, ale w wersji lalkowej to po prostu bardzo ładna lalka i chętnie dołączyłam ją do swojej kolekcji :)

      Usuń
  6. Świetne stylizacje i piękne zdjęcia! Gigi super się sprawdza w roli modelki (w końcu to jej zawód) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, Gigi to profesjonalistka, więc robienie jej zdjęć to sama przyjemność :)

      Usuń
  7. Gigi to rasowa modelka, pięknie jej w upiętych włosach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mi się spodobała w tej fryzurze, ma bardzo fajne włosy, miękkie, gładkie i podatne na układanie :)

      Usuń