czwartek, 30 września 2021

Reroot Fashion Fever

Miałam przyjemność wykonać kolejny reroot dla Wioli. Tym razem trafiła do mnie poturbowana Barbie Fashion Fever, która otrzymała nowe włoski z kanekalonu takie same jak kiedyś wszyłam Christie. Materiał jaki wykorzystałam to kanekalon na warkoczyki, wyprostowany prostownicą ustawioną na najniższą temperaturę 150 stopni. Włosy są dość sztywne, ale bardzo gęste.

Przy okazji Fashion Fever zaprezentowała strój jaki ostatnio zakupiłam do garderoby swoich lalek.

Barbie Fashion Fever doll reroot

Na poprawę humoru lekka piosenka Taeyeon - Weekend

"When the weekend comes
I can do whatever I want"

Barbie Fashion Fever doll reroot

Barbie Fashion Fever doll reroot

Barbie Fashion Fever doll reroot

Niestety światło do zdjęć jest coraz słabsze. 
Mam jeszcze zaległe sesje zdjęciowe z lata, które postaram się wkrótce zamieścić.
Trzymajcie się cieplutko.

12 komentarzy:

  1. Faktycznie włosy są bardzo gęste. I długość niesamowita. Można powiedzieć, że panna wróciła z ekskluzywnego salonu piękności. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię rerootować, tak się zagalopowałam z tym wszywaniem włosów, że nawet nie zauważyłam kiedy taka burza włosków przybyła :)

      Usuń
  2. Wspaniały efekt. Panna z nowymi włoskami (i w rewelacyjnych ciuszkach) wygląda wprost zniewalająco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Akurat zestaw nowo zakupionych ciuszków był pod ręką, więc przydał się do spontanicznej sesji zdjęciowej.

      Usuń
  3. Fryzurę panna ma genialną. To jej zrekompensowało trudne dotychczasowe życie. A i ciuszek świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że mogłam pomóc tej lalce w metamorfozie.

      Usuń
  4. Łał, no wyszło pięknie. Laluszka dostała nowe życie z nową czupryną. Szkoda, że ludzie nie mogą zrobić sobie rerootu - chętnie bym się poddała, bo mam ostatnio bardzo liche włosięta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Hahaha, faktycznie, też by mi się przydał reroot, ale jak pomyślę jak ta technika w praktyce wygląda, ałć, to byłoby zbyt bolesne :D

      Usuń
  5. Dziewczyna ma teraz wspaniałe włosy! Ich kolor jest cudny i bardzo jej pasuje! I jakie długie!
    Ubranko i buciki to odrębny temat. Jest obłędne!
    Też żałuję, że tak mało zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, aż mi przykro że tak Was ostatnio zawodzę w ilości zdjęć. Po prostu jakoś słabo mi wychodzą i wszystkie takie same, więc nie bardzo mam co publikować więcej. Postaram się wziąć to pod uwagę przy kolejnych sesjach zdjęciowych i pomyślę nad bardziej różnorodnym pozowaniem.

      Usuń
  6. Jesteś prawdziwą mistrzynią Reroot'u! Ja w swoim żywocie dokonałam ich dokładnie 2 1/2 - ten częściowy reroot na Dreamglow był chyba najbardziej irytujący, nie mam do tego cierpliwości. Z drugiej strony szkoda lalek obciętych na pazia. Barbie prezentuje się naprawdę pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Naprawdę lubię rerootować, sama przyjemność i forma odstresowania. Gdybym miała jeszcze więcej czasu to byłaby pełnia szczęścia :)

      Usuń