sobota, 10 grudnia 2022

Hershey Chocolate

Po długiej nieobecności w blogosferze pragnę uspokoić, że wciąż tu jestem i wszystko u mnie dobrze :) Ten rok zleciał strasznie szybko, dużo się u mnie działo i na lalkowe hobby nie było czasu i sposobności. Na szczęście słyszałam, że lalki są cierpliwe, więc nie martwię się o nie, wiem że poczekają. 

Odkopuję dziś zaległe zdjęcia przedstawiające piękną i rzadką modelkę Barbie Hershey's Chocolate. Śliczna Lara, oryginalnie była wystylizowana w sukienkę inspirowaną czekoladkami znanej marki, ale u mnie wybrała kreację projektu Adama z @hautecouturefordolls.



Polecam hit ostatnich tygodni IVE - After Like


Jeszcze troszkę przede mną, ale mam nadzieję że od nowego roku będę mogła wrócić do lalkowania. Obawiam się, że wyszłam z wprawy, a lalkowy świat goni do przodu aż trudno nadążyć. 
Powoli, pomału jednak będę się starała nadrabiać zaległości. Mam nadzieję że wciąż tu będziecie i okażecie mi wyrozumiałość. Pozdrawiam serdecznie :)

4 komentarze:

  1. Dobrze znów czytać twoje wpisy. Modelka w kreacji od Adama wygląda obłędnie. Sama jestem fanką ciuszków Adama. :) Całe szczęście, że lalki są wyrozumiałe, bo i ja mam kilka zaniedbanych na sumieniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale Was tutaj widzieć :) Mam tyle różnych stylówek z kolekcji Adama, że aż mi wstyd że jeszcze ich nie pokazałam. Są zbyt niezwykłe i piękne żeby leżeć w ukryciu, muszę to koniecznie nadrobić :)

      Usuń
  2. Bardzo elegancka, a ta kolorystyka idealnie pasuje do jej urody. Wracaj do nas szybciutko :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak odkopałam zaległe lalkowe fotki i zobaczyłam tutaj Wasze komentarze, to poczułam jak ogromnie mi Was brakowało :)

      Usuń