sobota, 28 stycznia 2023

Rubeus Hagrid

Dalsza część cyklu o postaciach z serii Harry Potter, wydanych w formie lalkowej. Dziś zagości u mnie Rubeus Hagrid, gajowy i strażnik kluczy w Hogwarcie. Co to Hogwart oczywiście wiecie? :D Lojalny przyjaciel głównych bohaterów serii, miłośnik nietypowych zwierzaków, a później nauczyciel przedmiotu opieka nad magicznymi zwierzętami w Szkole Magii i Czarodziejstwa Hogwart. Wiele miesięcy temu zrobiłam mu kilka zdjęć, gdy poszukiwał nowych magicznych zwierząt.

Rubeus Hagrid Harry Potter Barbie doll

Rubeus Hagrid Harry Potter Barbie doll

Rubeus Hagrid Harry Potter Barbie doll

Rubeus Hagrid Harry Potter Barbie doll

Rubeus Hagrid Harry Potter Barbie doll

Rubeus Hagrid Harry Potter Barbie doll

Nie znalazł smoków, ale czy tam w oddali odpoczywają hipogryfy?

Rubeus Hagrid Harry Potter Barbie doll

Rubeus Hagrid Harry Potter Barbie doll

Hagrid był dodatkową postacią wypuszczoną w ramach pierwszej serii lalek. Mam dwa egzemplarze, więc zachęcona OOAKami innych kolekcjonerów, będę kiedyś chciała zmienić mu tą brodę i stylówkę na bardziej współczesną.

Rubeus Hagrid Harry Potter Barbie doll

Rubeus Hagrid Harry Potter Barbie doll

Dla Hagrida piosenka Chen - Heaven For You


6 komentarzy:

  1. Hagrid wygląda dość statecznie. Gdyby przefarbować mu włosy i brodę na biało, spokojnie mógłby uchodzić za Świętego Mikołaja. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest super pomysł! Jak nie zapomnę, może wypróbuję na kolejne święta :D

      Usuń
  2. Nooo, to dopiero mężczyzna między mężczyznami! Bardzo mi się ten lalek podoba i gdyby nie plastikowa broda, byłby mój :)! Gratuluję świetnego zakupu i czekam na jego współcześniejszą wersję!

    OdpowiedzUsuń
  3. To kolejny z panów na mojej liście. ;)
    Widziałam kilka jego przeróbek (w tym na Harleyu) i w każdej odsłonie jest fantastyczny. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, dlaczego mój komentarz zniknął... A chciałam Ci tylko pogratulować świetnego i bardzo męskiego nabytku do Twojego stadka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Nie wiem co z tymi komentarzami się ostatnio dzieje, staram się na bieżąco akceptować. Musiałam ustawić moderację, bo niestety bez tego zalew spamu miałam.

      Usuń