sobota, 11 lutego 2023

Sułtanka Ayse

Pozostanę przy fioletowym kolorze i przedstawię kolejny nowy nabytek w mojej kolekcji - lalka OOAK Sułtanka Matka Ayse ze znanej produkcji "Wspaniałe Stulecie", autorstwa Marty z Classique de Laiste. Osobiście nie oglądałam nigdy tego serialu i nie znam postaci, ale zainteresowała mnie lalka, która się kryje pod bogato zdobioną kreacją sułtanki. Oryginalnie była to lalka Barbie Bob Mackie Cher, która sama w sobie jest bardzo ciekawą postacią. Wcielając się w sułtankę lalka Cher miała zmienione ciałko, fryzurę i wykonano dla niej wspaniałą, wprost bajeczną wielowarstwową suknię oraz biżuterię. Całość dopełnia wykonane na zamówienie i opisane opakowanie, aż szkoda mi na razie ją rozpakowywać. Może kiedyś się skuszę i uwolnię Cher z pudła, przywracając jej bardziej współczesny wizerunek, ale na razie cieszę się tym kompletnym wydaniem.

Barbie Bob Mackie Cher doll OOAK Ayse Hafsa Sultan

Barbie Bob Mackie Cher doll OOAK Ayse Hafsa Sultan

Barbie Bob Mackie Cher doll OOAK Ayse Hafsa Sultan

Barbie Bob Mackie Cher doll OOAK Ayse Hafsa Sultan

Barbie Bob Mackie Cher doll OOAK Ayse Hafsa Sultan

Muzycznie polecam również w purpurowym kolorze Purple Kiss - Cursor

16 komentarzy:

  1. Chyba bardziej niż lalką zachwycam się piękną biżuterią i strojem. Widziałam inne lalki z tej serii, śliczne, ale z ceną zaszaleli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej serii OOAK stworzono bardzo ciekawe i dopracowane postacie, cieszę się, że chociaż jedną z nich mogłam dołączyć do swojej kolekcji.

      Usuń
  2. Niesamowita lalka, ale na widok jej kreacji dopiero mi odebrało mowę! Prawdziwy klejnot, gratuluję Ci cudnego dodatku do kolekcji! Serial oglądałam bardzo wyrywkowo, głównie po to, by pogapić się na fenomenalne ciuchy całej obsady 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Od dawna marzyłam o lalce Cher, ale nie spodziewałam się, że trafi do mnie w takim historycznym i kostiumowym wydaniu.

      Usuń
  3. W takim ubraniu jeszcze Cher nie widziałam :) . Piękna jest, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, też mnie zaskoczyła w takim wcieleniu :D

      Usuń
  4. Naprawdę imponująca! Gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurczę, jest wspaniała. Nie oglądam tego serialu, ale sama lalka jest naprawdę zachwycająca. Już jestem ciekawa Twoich sesji z jej udziałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie oglądałam, w pierwszej chwili to Cher zwróciła moją uwagę, ale tak ładnie się prezentuje w takim kompletnym wydaniu, że szkoda mi ją ruszać. Z tego względu nie wiem czy jakąś inną sesję dla niej wymyślę. Chociaż muszę przyznać, że weszłaś mi na ambicję tą sugestią ;)

      Usuń
  6. Jest zachwycająco piękna w takim wydaniu💜ależ tu u Ciebie miło, przysiądę sobie na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za te ciepłe słowa. Zapraszam serdecznie i pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Podobają mi się te fiolety, a lalka jest super <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojacież... *_*

    To jest prawdziwa petarda. Sama lalka jest zachwycająca, ale w tym wydaniu po prostu zwala z nóg. "Wspaniałe Stulecie" oglądałam i ogromnie mi się podobało. Tym bardziej zachwycam się Sułtanką.

    Sama miałam w planach zrobić stroje wzorowane na serialowych kostiumach, ale jak na razie udało mi się tylko uszyć jeden dla Evangeliny. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O boooosz! Gorąco zachęcam Cię do powrotu do planów uszycia strojów dla bohaterów "Wspaniałego Stulecia". Historyczne stroje Twojego wykonania to mistrzostwo świata, dosłownie małe dzieła sztuki. Przy okazji wielkich porządków w moich zbiorach, wreszcie miałam okazję ubrać swoje lalki Cesarza i Cesarzowej Ki w stroje Twojego autorstwa. Nie mogłam wyjść z podziwu :) Wróciłam do Twoich pięknych wpisów prezentujących te stroje w plenerze na tle kwitnących kwiatów. Coś magicznego. Z największą przyjemnością zobaczyłabym Twoje projekty tym razem dla sułtańskiej pary :)

      Usuń