sobota, 2 grudnia 2023

Gala muzyczna MMA 2023

Wracam dziś do korzeni i relacjonuję wydarzenia z koreańskiej gali muzycznej MMA (Melon Music Awards) 2023. Ostatnia taka relacja odbyła się w 2017 roku, także cieszę się że mogłam ponownie się tak pobawić i połączyć moje dwa ulubione hobby: lalki i kpop. Na dzisiejszej gali wystąpiło kilka zespołów, które możecie kojarzyć z polecanych piosenek w różnych moich wpisach na blogu. 

Na galę wybrała się Top Model Hair Wear Teresa, która jest u mnie od bardzo bardzo dawna i chętnie wpada na ważne wydarzenia, jak np. kiedyś na pokaz mody.

Barbie Top Model Hair Wear Teresa doll

Teresa na tą okazję założyła srebrną dopasowaną suknię projektu @hautecouturefordolls.

Barbie Top Model Hair Wear Teresa doll

Barbie Top Model Hair Wear Teresa doll

Barbie Top Model Hair Wear Teresa doll

Barbie Top Model Hair Wear Teresa doll

Barbie Top Model Hair Wear Teresa doll

Rozpoczynając galę pierwsze wystąpiły dziewczyny z zespołu Kiss of Life, który zadebiutował w tym roku. Otrzymały również tego wieczoru nagrodę w kategorii 1theK Global Icon.

Neytiri Dollhouse kpop Kiss of Life

Mogliśmy zobaczyć również występy girlsbandu StayC oraz nowego boysbandu Riize, który zadebiutował momentalnie zdobywając ogromną popularność.

Neytiri Dollhouse kpop StayC Riize

Swoje występy zaprezentowali chłopcy z zespołu Zerobaseone (których miałam szczęście zobaczyć na koncercie na żywo we wrześniu :)) oraz młodziutkie dziewczyny z zespołu New Jeans.

Neytiri Dollhouse kpop Zerobaseone New Jeans

Wspaniałe występy ze swoimi największymi ostatnimi hitami zaprezentowały Aespa, które zostały również tego wieczoru nagrodzone w kategoriach: Millions Top 10 Artist, Global Artist ora Best Female Performance.

Neytiri Dollhouse kpop Aespa

Girlsband IVE, który miałam okazję widzieć na żywo w zeszłym roku, porwał publiczność prezentując swoje najpopularniejsze piosenki i zdobywając uznanie i nagrody w kategoriach: Millions Top 10 Artist oraz jednej z głównych kategorii: Best Album of the Year (Daesang).

Neytiri Dollhouse kpop IVE

Zespół NCT Dream, który też widziałam rok temu :D,  w tym roku dostarczył nam nowych hitów i odebrał nagrody w kategoriach: Millions Top 10 Artist, Best Male Group i nagrodę główną Best Record of the Year (Daesang).

Neytiri Dollhouse kpop NCT Dream

Moim zdaniem jednak najwspanialszy występ dali Shinee, którzy w tym roku obchodzili 15 rocznicę debiutu. Rozpalili scenę fragmentami swoich największych hitów i odebrali również na gali nagrodę uznania w kategorii: Stage Of the Year. Wielkie brawa dla nich! :)

Neytiri Dollhouse kpop Shinee

To tak po krótce streszczenie niektórych występów z dzisiejszej gali MMA. Kto ma chęć polecam obejrzeć występy, które podlinkowałam powyżej pod nazwami zespołów. A ja tradycyjnie w kolejnych swoich wpisach, przy okazji publikowania lalkowych sesji zdjęciowych, będę dalej dzielić się z Wami polecajkami moich ulubionych kpopowych piosenek :)

Neytiri Dollhouse kpop

6 komentarzy:

  1. O tak - 'Shinee's back!'💓 W pełni zasłużona nagroda!👏🏻👏🏻👏🏻Ach, i ten Taemin😍 yyy, co to ja chciałam napisać...🤩🤭
    Lalka cudowna, oczywiście!❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, jak Shinee's back! to nawet galę obejrzałam dla nich :D Dziękuję serdecznie za entuzjastyczny komentarz, miło widzieć że ktoś mnie dobrze rozumie :)

      Usuń
  2. Strój tej panny jest ogromnie efektowny! Wygląda w nim wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam jeszcze stroje z podobnego materiału w innych kolorach, jedną z nich prezentowała 2 lata temu w noworocznym wpisie Byron Lars Pepper.

      Usuń
  3. Przepiękna suknia! W sam raz na taką galę. Przyznaję, że niestety nie znam się na k-popie, ale Shinee kojarzę. Lubię za to k-dramy. :) Pozdrawiam.
    Anka Mazovshanka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miło widzieć, że Shinee jest znane nawet osobom nie słuchającym tego gatunku muzyki :) A k-dramy również uwielbiam, jest taka różnorodność, że każdy może znaleźć coś dla siebie. Dziękuję serdecznie za odwiedziny i pozdrawiam :)

      Usuń