sobota, 19 października 2024

High Fashion Ball 4

W ten weekend na dollstagramie odbywa się czwarta edycja High Fashion Ball wydawana przez znanego projektanta lalkowej mody @hautecouturefordolls. W pierwszej edycji balu udział wzięła Natalia Vodianova, rok temu udział wzięły Aphrodite i Steffie. W tym roku udział w imprezie weźmie nowa twarz w mojej kolekcji. Przybyła do mnie niedawno i postanowiłam ją przedstawić przy okazji dzisiejszej uroczystości. Nowa modelka, panna Aphrodite Styled by Tim Gunn. Otrzymała strój z zeszłorocznej jesiennej kolekcji @hautecouturefordolls.


Podkład muzyczny na dzisiejszym czerwonym dywanie: Red Velvet - Night Drive


"The sound of the white moonlight
Will take us back again (Oh)
A night that feels like
Something amazing will happen (Oh, yeah)
We’re not that young anymore
Try as I feel, it's time"








Życzę wszystkim udanego dnia :)

4 komentarze:

  1. Fantastyczny komplet, a Twoja panna znakomicie w nim pozuje! Każdy projektant byłby szczęśliwy, mając tak utalentowaną (i piękną!) modelkę :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Pokazałam już większość kreacji, które mam od tego projektanta. To chyba oznacza, że czas na kolejne zakupy :D

      Usuń
  2. Afrodyta wygląda jak rasowa modelka, a strój niezwykle stylowy. Bardzo mi się podobają kreacje Adama, wyglądają jak prosto z pokazu mody. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kreacje projektu Adama są niesamowite. Nie dość, że bardzo ciekawe i oryginalne stylizacje, to zawsze jestem pod ogromnym wrażeniem wykorzystanych materiałów, dopracowanych detali i tego jak ładnie i realistycznie układają się te stroje w lalkowej skali. Moje lalki są lepiej ubrane ode mnie. Ja nie mam kreacji od projektanta :D

      Usuń