sobota, 14 lipca 2018

Where is Wally?

Mam ogromne zaległości w lalkowym hobby i blogowaniu. Czas gna jak szalony, a tego wolnego jest bardzo mało. Zanim uda mi się powrócić do lalkowego tworzenia i fotografowania może minąć jeszcze trochę czasu. Postaram się więc w międzyczasie powrzucać zaległe sesje, które zalegają na komputerze.
Dziś pokażę moją Rejczel (Teresa Sit in Style), która wybrała się na letnie zbiory porzeczek.


Idealne na poprawę humoru przy każdej niepogodzie będzie Highlight - Can Be Better











Czy umiecie odpowiedzieć gdzie jest Wally? :)


Zróbmy zbliżenie...


I jeszcze bliżej...


Słońce wstydziło się wyjść zza chmur.


Ale zbiory się udały :)


14 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na wpis :D Bardzo mi się podoba - jak zwykle zresztą. I pomysł i super wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Tak przy okazji wizyty na działce zabrałam lalkę ze sobą i pstrykałam gdzie popadnie :)

      Usuń
  2. A funny and original photo shoot, and the harvest looks delicious :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. ... a już myślałam, że tych porzeczek nie będzie ;-)
    Piękna sesja <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne porzeczki były, czerwonych najwięcej, czarnych mniej, białych malutko niestety. Tuż po sesji zjechała się rodzinka i migusiem krzaczki ogołociła, dobrze że udało się zrobić zdjęcia ;D

      Usuń
  4. Urocza, sympatyczna, letnia sesja ze zbiorem owoców! Ogromnie mi się podoba! Rejczel ubrałaś fantastycznie i pozuje wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Olu, zdjęcia są chyba sprzed miesiąca, najwyższa pora była żeby opublikować :)

      Usuń
  5. Ale radosna sesja! Od razu humor się poprawia. :) I śmieszny teledysk. Te kury były najlepsze. :) Długą drogę miała dziewczyna do porzeczek, ale udało się i nazbierała cała michę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam czerwone porzeczki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super! Pamiętam gazety o Wally'm, bardzo lubiłam pomagać młodszym siostrom w rozwiązywaniu tych wszystkich zagadek. ;)
    Sesja rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super sesja :) A porzeczki są suuuper :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super sesja:-) u mnie już po porzeczkach;-))) pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń