piątek, 8 maja 2020

Akcesoria z Aliexpress

Tak jak ostatnio obiecałam, dzisiejszy post będzie w całości poświęcony zakupom z Aliexpress. Zanim zaczęło się to całe szaleństwo na świecie, poszukiwałam miniatur i akcesoriów dla lalek Barbie. Na Ali bardzo uważnie trzeba wczytywać się w oferty, niestety tłumaczone są translatorem bez ładu i składu. Trzeba upewnić się, czy pasują do skali 1:6, najlepiej szukać zdjęć porównawczych przy linijce, pokazujących rzeczywiste wymiary przedmiotów. Z kilkoma akcesoriami nie trafiłam w skalę, ale niektóre okazały się bardzo ciekawe i przydatne. Całą ekspozycję wprost ze sklepów zaprezentuje moja nowa lokatorka Kayla Secret Spells.

Barbie doll Secret Spells Kayla

Wciąż wałkuję mój ulubiony album ostatnimi czasy, dziś kolejna piosenka:


"She's the one, got me all messed up
I could write a million songs but I know it's not enough"

Barbie doll Secret Spells Kayla

Prawdziwy misz masz gadżetów i akcesoriów!

Zaczynając od góry: taca pełna perfum i kosmetyków we flakonikach, różnorodne napoje (karafka i kieliszki z trunkiem troszkę za małe jak dla Barbie), metalowy laptop (ciężki, mój trafił się akurat uszkodzony, za co zwrócono mi pieniążki), dwa spinacze biurowe, zestaw farb w drewnianym pudełku i kilka sztuk nożyczek.

Na półkach poniżej mamy:  szkatułki z biżuterią, lustro, globus, szachownicę, okulary niczym Harry'ego Potter (te są odrobinę za duże dla Barbie), plik gazet, młynek do kawy, lampę olejną, lampę Aladyna, mini gramofon (ten jest odrobinę za mały), maszynę do szycia (też miniaturka za mała dla Barbie), dwie otwierane skrzynie sków, skrzypce, saksofon, 4 porcje sushi i pałeczki do jedzenia, dwie lampy, zegar, historyczny telefon, konewkę (troszkę mała), wędkę (miniaturowa, odrobinę za mała dla Barbie), zestaw narzędzi, klatkę z dwoma białymi ptakami, niebieski dywan i talie kart (czerwone i niebieskie były do wycięcia i złożenia, biało czarne pudełko to większa talia kart do gry, dla Barbie się nie nadaje)

Barbie doll Aliexpress accessories

Barbie doll Aliexpress accessories

Barbie doll Aliexpress accessories

Barbie doll Aliexpress accessories

Barbie doll Aliexpress accessories

Barbie doll Aliexpress accessories

Dla każdego coś się znajdzie. A które akcesoria Wam najbardziej przypadły do gustu?

Barbie doll Secret Spells Kayla

Barbie doll Secret Spells Kayla

Barbie doll Aliexpress accessories

Dla zainteresowanych podlinkuję sprzedawców z Aliexpress, od których kupowałam powyższe akcesoria:

I zapowiem, że to nie koniec zakupów z Ali! 
Kolejnym razem pokażę trochę mody wprost z Azji :)

22 komentarze:

  1. Padłam z zachwytu! One są boskie! Wiem, niektóre trochę za małe dla Barbie, ale te co pasują już u mnie wywołały zawrót głowy! Cudowności! Sama nie wiem, co najbardziej mi się podoba... Wszystko!
    No i nie sposób nie zwrócić uwagi na tę prześliczną rudowłosą Kaylę. Jest niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) To były moje pierwsze zakupy na Aliexpress. Teraz znalazłam jeszcze ciekawsze oferty.

      Usuń
  2. lampy do ogrodu jako i przybornik
    do szycia z usterkiem oczarowały mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są wszystkie! Bardzo spodobał mi się dywanik, lampy, nożyczki, szklaneczki z napojami... Super! Gratuluję zdobyczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te gadżety, które wymieniłaś rzeczywiście są trafione i znajdą zastosowanie :)

      Usuń
  4. JA z Ali dla lalek pozamawiałam trochę butów i jakieś skarpetki. Ale na akcesoria też się czaję. Głównie jedzenie. chciałabym też jakiś nieplastikowy rower.

    Z Twoich akcesoriów najbardziej podoba mi się laptop :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzymam kciuki za Twoje zakupy, będę niecierpliwie oczekiwała zdjęć :)

      Usuń
  5. Aaaależ obfitość rozmaitości! Uwielbiam miniaturki i podoba mi się absolutnie wszystko, ale najbardziej urzekły mnie szachy. Są śliczne! Przybornik i laptop zajmują zaszczytne drugie miejsce, a cała reszta tuż za nimi. No i jeszcze urocza, rudowłosa prezenterka, rzecz jasna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miło, że Kayla nie została przyćmiona tą mnogością drobiazgów :D

      Usuń
  6. Tyle świetnych miniaturek! Twoje lalki muszą być zachwycone. :)
    Najbardziej spodobały mi się szachy i kasetka na biżuterię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba również moje dwa ulubione akcesoria :) Szachy już znalazły zastosowanie w poprzednim wpisie dla zmierzchowych dżentelmenów :D

      Usuń
  7. Cóż za cudowności! Wszystko rewelacyjne, ale szachy, farby, lampy i skrzypce to coś, co sprawiło, że aż mi się oczy zaświeciły. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja już wzdycham do nowych modeli instrumentów, które dojrzałam na Ali :)

      Usuń
  8. Długo czekałaś na przesyłkę? To ciekawe, że te akcesoria są takie małe, że aż za małe. Mi chyba najbardziej podobają się napoje i te zestawy z nożyczkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiałam pod koniec grudnia i na początku stycznia, to przesyłki kolejno docierały po 20 stycznia. Może jeszcze wówczas nie było takich ograniczeń w transporcie z Chin. Niektóre akcesoria są w skali 1:12, ale oczywiście głupio się łudziłam, że podpasują dla Barbie :D

      Usuń
  9. No śliczności, szachownica i taca z perfumami podobają mi się szczególnie, ale zasadniczo wszystkie szpargałki są udane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tacą z perfumami miałam pewne przygody, otóż cały zestaw był w częściach, dopiero musiałam skleić poszczególne koraliki ze sobą, bo przy minimalnym ruchu wszystko się rozsypywało :D

      Usuń
  10. Fantastyczne zdobycze, ja to nie mam cierpliwości do takiego szperania tam po tych szaleńczych opisach aukcji. Niby angielskie opisy są troszeczkę lepsze, ale też "bolą w mózg" jak się czysta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) No właśnie lubię takie internetowe polowania, czasem uda się coś ciekawego znaleźć :)

      Usuń
  11. Piękna kolekcja - można urządzić koncert , przyjęcie , turniej szachowy i zrobić wiele innych ciekawych rzeczy - Twoje lalki z pewnością się nie nudzą :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest właśnie fajne, że wystarczy czasem drobny gadżet i od razu pomysł na sesję zdjęciową gotowy :)

      Usuń