piątek, 1 maja 2020

Zmierzchowi Dżentelmeni

Zmierzchowcy po raz kolejny na moim blogu, wygląda na to, że rozgościli się na dobre. Dziś do artykułowanego Jaspera dołączył artykułowany Carlisle. Po ostatnich wpisach oczekiwaliście konfrontacji i sparingu w męskim wydaniu. Oto więc dziś ci dwaj dżentelmeni podjęli się pojedynku... szachowego :) 

Ken Twilight Carlise Edward doll BMR rebody

Jeśli już mowa o nieśmiertelnych dżentelmenach, to zdecydowanie warto posłuchać duetu


Ken Twilight Carlise doll BMR rebody

Ken Twilight Edward doll BMR rebody

Ken Twilight Carlise Edward doll BMR rebody

A po partyjce szachów lektura najświeższych wiadomości z kraju i ze świata.

Ken Twilight Carlise doll BMR rebody

Ken Twilight Carlise doll BMR rebody

Żeby wampiry nie skostniały do reszty, czasem chwytają instrumenty i podejmują muzyczne improwizacje

Ken Twilight Edward doll BMR rebody

Ken Twilight Edward doll BMR rebody

Ken Twilight Carlise Edward doll BMR rebody

Ken Twilight Carlise Edward doll BMR rebody

Zapewne zauważyliście nowe rekwizyty użyte w tej sesji zdjęciowej :)
Są to pierwsze przykłady zakupów na Aliexpress, gdzie poszukiwałam gadżetów i miniatur dla moich lalek. Wkrótce zaprezentuję kolejne przykłady :)

16 komentarzy:

  1. Mebelki super! A rozruszani chłopcy prezentują się wspaniale! Kibicuję Jasperowi. :) A na ostatnim zdjęciu to chyba pobrzmiewa jakiś jazz z Nowego Orleanu. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy Orlean nie raz występował jako miasto zamieszkałe przez wampiry ;) Mebelki są już stare, były błękitne, co mi kompletnie nie pasowało. Wreszcie znalazłam czas i przemalowałam je farbą olejną oraz wymieniłam plastikową "szybkę" na stole.

      Usuń
  2. Prawdziwy pojedynek dżentelmenów, którzy nie zamierzają się kalać przemocą fizyczną :)! Miniaturki fantastyczne, a meble bardzo eleganckie. Ciekawe, który z panów w ramach hobby siada do maszyny do szycia ;)? Jam session z ostatniego ujęcia wygląda bardzo żywiołowo - panowie zyskali artykulację i robią z niej świetny użytek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Esme pewnie lubi szycie, ale akurat nie ma jej u mnie :D

      Usuń
  3. Ależ kapitalna sesja! Nie dość, że artykułowani panowie to jeszcze fantastyczne gadżety! Wszystko rewelacyjne: stolik, krzesła, maszyna do szycia, szachy, instrumenty! Miło patrzeć na takie cuda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akcesoria trafiły się baaardzo różne, starałam się wybrać coś co w miarę będzie pasowało do tego kompletowanego na szybko "wystroju" :D

      Usuń
  4. Chłopy, jak chłopy, ale te mebelki i akcesoria! Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, chyba już Zmierzchowi panowie tak długo gościli u mnie na blogu, że nie robią takiego wrażenia :D Bez obaw, już w przygotowaniu jest post pełen akcesoriów ;)

      Usuń
  5. O jeżu kolczasty, co za seria. Lalkowie są oczywiście bardzo sympatyczni, ale to scenografia i akcesoria przykuły moją uwagę! Ta szachownica, instrumenty muzyczne i meble są genialne. Chyba i ja się na ten Aliexpress skuszę, bo już zerkałam nie raz nie dwa, ale jak do tej pory nic nie kupiłam. Można tam znaleźć prawdziwe cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że ta improwizowana na szybko scenografia się podoba :) Uprzedzam tylko, że mebelki nie były z Ali. Kupiłam je z drugiej ręki w Polsce i przemalowałam. Tylko drobne akcesoria i instrumenty są z Ali. Wkrótce pokażę więcej ;)

      Usuń
  6. Kawalerowie widać czują się doskonale w swoim towarzystwie. ;)
    Rekwizyty rewelacyjne, nad tymi szachami się zastanawiałam ostatnio... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne w tych szachach, że są na magnes i poszczególne figury trzymają się szachownicy, więc łatwiej je ustawić i nie przewracają się. Za to szachownica jest dość ciężka.

      Usuń
  7. giętkość umysłów i ciał!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, wciąż trochę tej wampirzej sztywności w nich pozostało :D Muszę popracować nad umiejętnościami wykorzystania artykulacji MtM u panów w sesjach zdjęciowych.

      Usuń
  8. Panowie są świetni! I te rekwizyty! Bardzo fajnie i naturalnie to wszystko wygląda. Cudne!

    OdpowiedzUsuń