piątek, 29 maja 2020

Gadżety z Aliexpress

Wyobrażam sobie jak jesteście już znudzeni, jak przewracacie oczami widząc tytuł tego postu, myśląc w głębi duszy: "Znowu ten Aliexpress?" :D No tak wyszło. Trochę się tych zakupów nazbierało, przesyłki przychodziły kolejno i tak też były fotografowane, a teraz mam zapasy starych zdjęć, więc publikuję. 

Barbie doll BMR Kira accessories



"I'm sour candy
So sweet, then I get a little angry, yeah
Sour candy, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah"

Dziś rozpakowywanie przeróżnych gadżetów od laptopa, przez biżuterię, buty i dodatki, po bieliznę.
Bo w końcu wszystko się może przydać kiedyś.

Barbie doll BMR Kira accessories

Buty trzeba podsumować najlepiej w tabelkach na komputerze, bo aż trudno się doliczyć.

Barbie doll BMR Kira accessories

Dwa zestawy koronkowej bielizny.

Barbie doll BMR Kira accessories

Barbie doll BMR accessories

Okularki bez szkieł, ale jakie robią wrażenie, +10 do inteligencji.

Barbie doll BMR Kira accessories sunglasses

I to co kobiety lubią najbardziej :)

Barbie doll BMR Kira accessories

Barbie doll BMR Kira accessories

Wspaniała biżuteria, szczere złoto i drogocenne ogromne kamienie szlachetne.
Teraz będę musiała poszukać na Aliexpress sejfu żeby to wszystko bezpiecznie schować.

Barbie doll BMR Kira accessories jewelry

Barbie doll BMR Kira accessories shoes

Ta porcja zakupów pochodzi od sprzedającego Sellyougood.

Czy to już koniec? Nie mogę tego obiecać ;) 
Wydaje mi się jednak, że kolejny post będzie lalkowo bardziej interesujący,. Chciałbym przedstawić Wam nową lokatorkę, która długo mi umykała, a gdy wreszcie dotarła to ogromnie mnie ucieszyła :)

19 komentarzy:

  1. Butów lalkowych nigdy dość. :) Choć mimo wszystko wolę te z lat 80.
    Bardzo fajne zakupy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, mam tyle butów dla lalek, a jak przychodzi do ubierania ich, to nagle nie ma nic odpowiedniego :D

      Usuń
  2. Takie rzeczy nigdy się nie nudzą, poproszę jeszcze.
    Buty! Tyle butów, że aż zliczyć nie można, woooooow! Buty i biżuteria to akcesoria, które niestety gubiły się moim lalkom w dzieciństwie, więc teraz nigdy nie mam ich dosyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam tą biżuterię zwłaszcza, jest wprost królewska, bardzo dostojna. Takich klejnotów nie ma zbyt wiele w moich zbiorach, więc będą się bić o nie. Wkrótce pokażę kto wygrał drogocenne klejnoty :)

      Usuń
  3. Jacy tam znudzeni! Uwielbiam oglądać zarówno lalki jak i różności dla nich! Ilość butów nieustająco robi wrażenie, ale z tego rzutu najbardziej spodobała mi się biżuteria. Mam sroczą naturę, ciągnie mnie do wszystkiego, co się świeci i błyszczy ;). Twoje dziewczyny będą wyglądały w niej niesamowicie!
    BMRki prezentują się świetnie, ale ciekawa jestem bardzo Twojego nowego nabytku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Całkowicie się zgadzam z Tobą, biżuteria też przykuła moją uwagę i to były zakupy na które najbardziej czekałam :)

      Usuń
  4. Ale się dziewczyny obłowiły! Super te gadżety! Oj, moje panny by zazdrościły, gdyby wiedziały o takich zakupach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Olu :) Twoje dziewczyny mają swoje fantastyczne stroje i biżuterię, więc jak już to moje panny były zazdrosne od lat. Może te nowe zakupy odrobinę je pocieszą :D

      Usuń
  5. Butów lalkowych nigdy za dużo!
    Biżuteria i bielizna podobają mi się bardzo. Okulary też świetne.
    Ciekawa jestem, kto taki pojawi się w następnym poście...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, dobrze mieć wybór przy kompletowaniu stroju :)
      A w następnej kolejności chcę pokazać prawdziwą Muzę ;)

      Usuń
  6. Precjoza całkiem zacnie wyglądają! A tak nawiasem mówiąc, Rosie podobno będzie miała solo (uwierzę, jak usłyszę, ale...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, aż za dobrze znamy YG, uwierzę jak zobaczę. Obiecywano te solówki od 2018 roku, a doczekaliśmy się tylko Jennie. Teraz mają ciśnienie żeby wypromować nowy boysband Treasure, więc Yedam ich flagowy trainee, ma mieć pierwszeństwo z solowym debiutem.

      Usuń
    2. Ja dalej czekam na angielski album 2ne1..

      Usuń
    3. O wooow, podziwiam niesłabnącą wiarę :) Nie wiem jak album, ale wierzę że jeszcze usłyszymy jakąś ich wspólną piosenkę ;)

      Usuń
    4. No właśnie wiary już nie ma XD

      Usuń
  7. to się panienki obłowiły, no, no, no...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poświęcam im mało czasu, to chociaż wynagradzam im to zakupami :D

      Usuń
  8. A ja z wielką ciekawością czekam na kolejne epizody zakupów z Allie, bo zawsze pokażesz coś ciekawego. Złoto i drogie kamienie wyglądają bardzo efektownie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie przygotowuję kolejny wpis w którym będą królowały suknie balowe, złoto i diamenty, chociaż w dość uproszczonej sesji zdjęciowej :D

      Usuń