niedziela, 7 czerwca 2020

Gustav Klimt Barbie

Oto i ona! Moja muza upragniona - Gustav Klimt Barbie z serii Museum Collection. Długo poszukiwana i wreszcie u mnie. Trafiła mi się bez oryginalnego stroju, więc otrzymała przy okazji rozpakowywania zakupów z Ali inną suknię. Ale suknia tutaj blednie i nie ma znaczenia przy niezwykłej urodzie lalki.

Barbie Mattel Gustav Klimt doll

Polecam piosenkę Taeyeon - Dear Me


"I want to tell myself the words:
I love myself
I trust myself"

Barbie Mattel Gustav Klimt doll

Ufam sobie, że dobrze zrobiłam ściągając pannę Klimt z zza wielkiej wody. 
Czyż nie jest piękna?

Barbie Mattel Gustav Klimt doll

Barbie Mattel Gustav Klimt doll

Barbie Mattel Gustav Klimt doll

Barbie Mattel Gustav Klimt doll

Barbie Mattel Gustav Klimt doll

20 komentarzy:

  1. Śliczna i wyjątkowa! Suknia bardzo jej pasuje.
    W dodatku lalka jest artykułowana, to duży plus.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety artykułowane są tylko ręce, nogi sztywne jak u Model Muse. Nie mam jednak zamiaru zmieniać jej ciałka, pięknie na tym wygląda :)

      Usuń
  2. O tak, jest przepiękna! Zawsze ogromnie mi się podobała też jej fryzura - chyba żadna inna Barbionka nie miała podobnej - i cudne, krucze włosy. Nie wiedziałam, że ma artykułowane rączki! Gratuluję fantastycznego nabytku :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Sama nie umiem stwierdzić czy to te krucze włosy, czy wyrazisty ale zarazem ujmująco delikatny malunek twarzy, nie wiem co mnie tak w niej urzeka, ale sprawia ogromne wrażenie :)

      Usuń
  3. Lalka niesłychanie piękna ! Dokładnie w moim guście. Ale pewnie mogę sobie tylko powzdychać.Masz kilka takich perełek, do których wzdycham jawnie i głośno i właśnie powiększyło się ich grono. Gratuluję serdecznie ! Przynajmniej pokazuj ją od czasu do czasu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się że podzielasz moją sympatię do tej i innych lalek :) Wiem, że niestety mam zaskakujący nawyk ukrywania moich największych skarbów :D

      Usuń
  4. wyjątkowa kobitka, gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. To zdecydowanie jedna z najpiękniejszych lalek Barbie !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, nie umiem do końca stwierdzić co dokładnie, ale coś bardzo mnie w niej fascynuje :)

      Usuń
  6. No, proszę! Rozwiązanie z artykułowanymi rękoma (i brak artykulacji nóg) jest bardzo ciekawe. Myślę, że bardzo ułatwia to pozowanie tej cudnej dziewczynie! (Bardzo denerwujące jest, kiedy podczas sesji nogi nie mogą ustać!) Ona jest stworzona do prezentowania fantastycznych, długich sukien!
    A co do urody - przepiękna! Wspaniały makijaż oraz rewelacyjne włosy oraz fryzura!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale niewiele robiłam z jej fryzurą, po prostu ma takie loczki oryginalnie, chociaż teraz już mocno spuszone i trochę straciły pierwotny kształt :)

      Usuń
  7. Szczerze mówiąc, to masz inne lalki, które bardziej mi się podobają. No ale to nie ja mam być z niej zadowolona. Suknia wygląda wcale nieźle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będę narzekać na stwierdzenie, że mam jeszcze inne ładniejsze lalki, to też powód do radości i miły komplement :D

      Usuń
  8. Piękna lalusza i BOSKA dioramka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Chociaż żadnej dioramy tam nie ma, to zwykła kartonowa ścianka do zdjęć, ale cieszę się że spełnia swoją rolę jako tło :)

      Usuń
  9. Jest boska, cudowna i po prostu najpiękniejsza... Nawet nie wiesz, jak zazdroszczę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Myślę, że w pełni podzielam zachwyt nad tą lalką :)

      Usuń